  • Data: 2004-09-02 11:10:48
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jaroslaw Soja <j...@i...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Soltys" <n...@...seta> napisał w wiadomości

    > Swietsza od przepisow KC dot. bledu?

    Ale są też OSN i Konstytucja

    > Wyrazenie "Cena 12.900 zl" IMHO jest wystarczajaco jednoznaczne.

    Nie jest jednoznaczne, Może to być sugerowana wartość, lub w aukcjach z
    licytacją cena Kup Teraz.

    > Tak.

    Być może - może wystawił ze względu na niższą prowizję, lub aby wzbudzić
    większe zainteresowanie swoją ofertą.

    > powinien spróbować polubownie
    > >

    > IMHO nie. Art. 84 KC. Nie ma potrzeby zalatwiania polubownie.

    W tym przypadk jest duży zbieg okoliczności między 12 900 zł a 12,90 zł
    dlatego się zgadzam