  • Data: 2004-09-02 13:10:44
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Macura" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ch747c$1f0$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie ma żadnej przesłanki, że ta cena jest mylna, przecież wystawiający
    musiał
    > ją dwukrotnie zaakceptować. Dlatego też kupujący mógł domniemywać że ta
    cena
    > jest ceną jaką świadomie wystawił sprzedający i że ta cena dotyczy
    > licytowanego samochodu bo tak dokładnie z opisu wynika.
    > Czy mylę się?

    Nie wiem skad bierzesz owe dwukrotne potwierdzanie ceny?
    Zrealizowalem na Allegro jako sprzedajacy ponad 100 transakcji i nie
    przypominam sobie jakiegokolwiek potwierdzania ceny przy wystawianiu aukcji.
    Wpisuje ja i juz.
    Poza tym kupujacy bedzie mial swiadomosc niezwyklosci ceny, do tego owo
    podobienstwo 12,900 zl i 12,90 zl, takze "...mogla z latwoscia blad
    zauwazyc."

    > Co do poprzedniego przypadku tj. motocykla za 12,90 z ceną w opisie 12 900

    > każdy sąd uzna że cena 12,90 zł to cena pierwokupu.

    A skad tu pierwokup? Rozwin mysl, bo w ogole tego nie widze.