  • Data: 2004-09-02 14:01:21
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Piotr Macura" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Spróbuj wystawić coś:

    1 Krok - wybór kategorii
    2 Dane przedmiotu
    3 Podgląd i potwierdzenie

    2 - Wpisujesz cene
    3 - Potwierdzasz ja (jesli zatwierdziles zla to nie popełniłeś błędu, tylko
    nie zachowales nalezytej starannosci. Chyba się nie mylę.

    W tym przypadku zgadzam się z niezwykłością ceny. W tym przypadku cena jest w
    opisie i jest ok, ale co w przypadku który załączyłem z BMW. Nie wiem jak tam
    sie potoczyła sprawa, ale wydaje mi się, ża jakby Kupujący poszedł do sądu to
    sprawę by wygrał.

    > Nie wiem skad bierzesz owe dwukrotne potwierdzanie ceny?
    > Zrealizowalem na Allegro jako sprzedajacy ponad 100 transakcji i nie
    > przypominam sobie jakiegokolwiek potwierdzania ceny przy wystawianiu aukcji.
    > Wpisuje ja i juz.
    > Poza tym kupujacy bedzie mial swiadomosc niezwyklosci ceny, do tego owo
    > podobienstwo 12,900 zl i 12,90 zl, takze "...mogla z latwoscia blad
    > zauwazyc."

    Jeśli chodzi o pierwokup to przy takiej różnicy cen sąd może uznać tę umowę za
    ważną, ale potraktować jako prawo pierwokupu (mimo iż nie ma tego zaznaczonego
    w tekscie) konkretnego samochodu i tym samym nakazać Kupującemu zapłacić
    wylicytowaną kwotę.