eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopomylka sprzedajacego w cenie › Re: pomylka sprzedajacego w cenie
  • Data: 2004-09-02 15:24:28
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Thu, 2 Sep 2004 08:02:38 +0200, Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    napisał:

    > Dnia Thu, 2 Sep 2004 06:52:40 +0200, Johnson naskrobał(a):
    >
    >
    >> To jest co najmniej wada oświadczenia woli w ofercie z której można się
    >> wycofać
    >> w sposób określony w kodeksie cywilnym.
    >> Można się nawet zastanawiać nad tym jaka jest rzeczywista treść
    >> oświadczenia
    >> woli w takiej sytuacji. Czy decyduje treść oświadczenia (teoria
    >> oświadczenia),
    >> czy też decyduje rzeczywisty zamiar składającego oświadczenie woli
    >> (teoria
    >> woli), czy też w końcu coś pośredniego (w przypadku oświadczeń
    >> kierowanych do
    >> osób trzecich - teoria oświadczenia, a w przypadku jednostronnych
    >> oświadczeń -
    >> teoria woli). Zainteresowanych odsyłam do podręcznika do części ogólnej
    >> prawa
    >> cywilnego.
    >
    > Zwykła niechlujność - nic nie wycofasz - umowa ważna. Szczególnie w
    > dużych
    > sklepach gdzie tą cene oglądają dziesiątki pracowników sklepu przez
    > 24h/dobe . Na allegro w nagrodę musisz potwierdzić cene sprzedaży.

    Chyba, ze kupujacy wiedział o błędzie lub mógł z łatwością bład zauwazyć.

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1