  • Data: 2004-09-02 10:11:45
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Soltys" <n...@...seta> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Macura wrote:
    > Tu Johnson ma rację ;)
    Troszkę odwrotnie proszę cytować ;) najlepiej pod
    postem...

    A może nie ma?
    Jak się orientuję w aukcjach na allegro
    najważniejsza jest wylicytowana kwota i ona jest
    święta i najważniejsza.
    http://moto.allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreem
    ent.php#1.9

    Opis dotyczy cech sprzedawanego przedmiotu i
    sformuowanie "Cena 12.900zł" moge sobie
    (oczywiście złośliwe) interpretowac na kilka
    dowolnych sposobów.
    np.
    1.Sprzedający kupił sobie ten motor kiedyś za
    12.900zł
    2.Motor ma naklejkę z nazwą "Cena 12.900zł"
    3.Cena tego motoru w komisie wynosi 12.900zł
    itp.itd.

    ponieważ na Allegro zdażają sie różne okazje do
    kupienia w miarę tanio różnych rzeczy taka oferta
    mnie by niezbyt ździwiła, ale skontaktowałbym się
    ze sprzedającym telefonicznie lub przez "zadaj
    pytanie sprzedającemu" żeby potwierdzić tą
    "niebywałą" okazję
    Jak rozumiem sprzedający wystawił tą akucję w
    opcji 'KUP TERAZ" bo inaczej za tym pierwszym
    licytującym posypało by się więcej chętnych i
    bardzo możliwe, że aukcja osiągnęłaby cenę z opisu
    i było by po sprawie.
    Jak dla mnie to ewidentny błąd sprzedającego (choć
    mu współczuję) - powinien spróbować polubownie
    załatwić sprawę z kupującym.

    ps. Aukcja skończyła się 01.09.2004 a sprzdający
    już dostał wezwanie do sądu??? Chyba że coś
    pomyliłem

    --
    Soltys