  • 11. Data: 2005-03-19 21:17:27
    Temat: Re: pomówienie? znieważenie? oczernienie?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał w wiadomości
    news:Xns961ECDC2AFD28dmicfgpolboxcom@10.7.19.101...

    > Dobre wyszukiwarki, i m.in. gógiel, nie działają tak,
    > od kilku lat.

    Ale marne się na to łapią i wrzucają we własne zasoby. Potem google wyłapują
    to z tych zasobów i łykają ja nic.

  • 12. Data: 2005-03-20 01:38:37
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Czy jezeli po wpisaniu w wyszukiwarce internetowej
    > jakiejs nazwy własnej, lub nazwiska, wyswietla sie
    > strona, ktora zawiera zdjecia niecenzurlane nagich
    > pań - to czy osoba bedaca włascielem tej nazwy
    > (nazwiska), moze zarzucic włascielowi strony:
    > pomówienie, zniewage lub oczernienie ?

    Wyobraziłem sobie proces, powiedzmy, Anna Szparka vs. Google ;)

  • 13. Data: 2005-03-20 01:39:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Beniamin wrote:

    > Wyobraziłem sobie proces, powiedzmy, Anna Szparka vs. Google ;)

    taki to moze nie,
    ale Imie.Nazwisko vs wlasciciel strony, w szczegolnosci jezeli
    Imie.Nazwisko jest osoba znaną to jak najbardziej.
    Zreszta kilka juz bylo. Zwykle skazane sa na porazke bo domeny sa na
    zagranicznych serwerach i za wiele im zrobic nie mozna.

  • 14. Data: 2005-03-20 11:01:40
    Od: "rebelia" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zreszta kilka juz bylo. Zwykle skazane sa na porazke bo domeny sa na
    > zagranicznych serwerach i za wiele im zrobic nie mozna.

    Zatem załozenie domeny www.Imie.Nazwisko.de lub www.Nazwa.Firmy.de
    i umieszczenie na niej, np. zdjec pornograficznych nie podlega
    pod zaden paragraf ?

    Przy czym na danej stronie nie ma zadnych sformułowan słownych
    obrazajacych daną osobe lub firme, oraz nie podano na niej zadnych
    danych osobowych, które dokładnie by konkretyzowały o kogo chodzi.

    Na taka strone wchodzi osoba, która posiada takie imie i nazwisko,
    lub osoba, ktora jest włascicielem takiej firmy, lub nazwy własnej,
    która została uzyta. Moze ona oskarzyć o coś własciwiela strony ?

    W przypadku, gdy mamy doczynienia z:
    a) osobami lub firmami bardzo znanymi
    www.kasia.kowalska.de lub www.pkobp.de
    b) sobami znanymi tylko w pewnych kregach
    www.jacek.stanczyk.de (jakis profesor np. z Wrocławia)
    www.bigest.de (mało znana firma)

  • 15. Data: 2005-03-20 12:17:05
    Od: Otto Falkenstein <f...@g...pl>

    rebelia napisał(a):
> [...]

    [ciach]

    www.radiomaryja.de :-P

    --
    Falkenstein
    Ordo Luminis

  • 16. Data: 2005-03-20 15:14:39
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Heming [Sat, 19 Mar 2005 22:01:33 +0100]:

    > I wieczne sluchanie tego Radia ;-)

    Nie no, moze juz bez przesady z ta kara...?

    Kira (smola wydaje sie jednak calkiem przyjemna...)