  • Data: 2014-12-12 14:03:54
    Temat: Re: pomówienie policji
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie odpowiedziałeś na jedno istotne pytanie, przez co póki co twoja
    > bajeczka się kupy nie trzyma - skoro policjant twierdzi, że dostałeś
    > mandat za "samochód", to co z tym twoim mandatem za "rower"? Przecież
    > łatwo wykazać, że za "samochód" mandatu nie było.

    mandatu oczywiście nie zapłaciłem gdyz w dniu otrzymania wyrzuciłem go do
    najblizszego kosza na smieci co widział oczywiście ów policjant...
    ale w notatce jego znalazłem jakis numer tego mandatu
    ale jak dobrze sobie przypominam na mandacie było napisane że mandat jest za
    brak wymaganych dokumentów przy kontroli drogowej (lub wymaganego dokumentu)
    więc jak sadze jest tu szeroke pole do interpretacji....