  • Data: 2014-12-12 09:57:52
    Temat: Re: pomówienie policji
    Od: "marek" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Wcześniej pisałeś, ze po miesiącu przyszło wezwanie :-) No ale jeśli są
    > numery rejestracyjne i to jest obcy samochód, to trzeba przesłuchać jego
    > ówczesnego dysponenta. Choć po pół roku, to może być problem, by pamiętał,
    > kto jechał.

    Tak, zdażenie miało miejsce w kwietniu a ja wezwanie dostałem jakoś pod
    koniec czerwca ... Na przesłuchaniu nie przyznałem się co jest oczywiste i
    nic nie wyjasniałem

    > Błądzisz.

    Dlaczego nieby ?
    Niby jest domniemanie niewinności ale znając polską rzeczywistość sedzia
    uzna że policjant nie miał podstaw ani potrzeby kłamać w notatce ...