  • Data: 2006-08-01 10:29:05
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: R2r <b...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R. napisał(a):

    > i nie sa,
    Gdzie? Bo chyba nie mówisz o Polsce?

    > takie gadanie swiadczy tylko o razacym braku wiedzy. To tak
    > jak z oobrona konieczna. tego typu opinie podnosza ludzie ktorzy nei
    > maja zielonego pojecia na temat tej isntytucji
    Bo to - moim zdaniem - cokolwiek idiotyczna (przynajmniej w wielu
    przypadkach instytucja). Jeżeli do domu wszedł Ci rabuś, to powinieneś
    móc go zastrzelić bez pytania czy i w co jest uzbrojony, sprawdzania czy
    nie żartuje. Jedno ostrzeżenie, a potem eliminacja chwasta. Ale widać w
    Polsce zbyt duża jest grupa interesu złodziejskiego aby można było
    wprowadzić zasadę "mój dom moją twierdzą".

    > Bandyta (lub udający bandytę) musi liczyć się z maksymalnym
    >
    > co nei znaczy ze mozna postepowac wbrew prawu przeciw jemu

    Jasne. Broń boże zrobić kuku bandycie. Najlepiej dać się zabić bo to nie
    jest chyba wbrew prawu.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____