  • Data: 2006-08-01 11:29:29
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    R2r napisał(a):

    > A to na jakiej podstawie ciąga się po sądach kobietę, która mieszkając
    > na odludziu raniła (w efekcie upadku - śmiertelnie) złodzieja drutu,
    > który pozbawił ją późnym wieczorem światła.

    jak ja to lubie, oczywiscie znasz akta sprawy?

    Pytam sie o prawo czy potrafosz podac art ktory chroni ?

    > A gdzieś tak napisałem? A w ogóle to o jakim wyroku mówisz?

    bo widzisz problemw tym ze obrona koneiczna zezwala na obrone nawet ze
    skutkiem smiertelnym, zezwala na duzo rzeczy wbrew temu co ziobro
    opowiada. Jak chcesz wiedziec co na ten temat uwaza Sad Najwyszszy to
    poczytaj tutaj:
    http://www.zbigniewziobro.org/index.php?option=com_c
    ontent&task=view&id=11&Itemid=15

    P.