  • Date: Sun, 30 Jul 2006 13:48:59 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policyjne morderstwo

    Hikikomori San wrote:

    > Tak krawiec kroi, jak mu materailu stoi. Czyli - wyzej dupy nie
    > podskoczysz.

    Owszem, ale krawiec - nie mogąc się wywiązać z obowiązków - nie może
    zadźgać klienta nożycami, żeby uniknąć jego pretensji...

    > Jezeli bede na krawedzi, lbu bed emial ochote na smierc, lub nie bede
    > cenil wlasnego zycia i to zrobie, to choc zgine, zabije takze takiego
    > policjanta.

    Jaaaaaaaasne. Zwieający z łupem hipotetyczny bandyta "na krawędzi"... A
    kasę ukradł, bo chciał mieć elegancki pogrzeb?

    > Czy to tak trudno zrozumiec.

    Że jesteś matołem? Nie, to jest dość oczywiste.

    > Identyfikujesz sie z ta ofiatra na motorze, jakbys znal jego motywacje w
    > kazdym momencie. Ale ni potrafisz wyjasnic DLACZEGO nie zatrzymal sie na
    > pierwsze wezwanie.

    Bo nie miał jeszcze odbębnionego egzaminu na A i nie chciał stracić
    prawka B?

    > Glupie porownanie. bardzo glupie. Nijakie w tym przypadku.

    Aha - czyli jak dla ciebie coś jest niezrozumiałe, to jest głupie? Otółż
    uświadom sobie, że to tylko oznacza, że ty jesteś za głupi, żeby zrozumieć.

    > Wiesz lapeij, ze morotrzyst anie chcial staranowac policjanta, a

    Czysta logika i znajomość fizyki.

    > jednioczesnienie wiesz czemu si enei zatrzymal na wezwanie.

    Nie wiem? Kilka możliwości wymieniłem. Która była tą decydującą (a może
    wszystkie na raz?) nie wiem i nie wnikam, bo to nieistotne.

    > Tu mi lezka cieknie ;)))))) A nie bal sie stracic zycie -- i to
    > niekoniecznie od kulki. Mogl miec po prostuwypadek podczas zabawy z
    > policjantami i wyjebac w drzxewo. I tegosie nei bal ;)

    Ja wiesz, że ty namiętnie czytujesz SE i Fuckt i dla ciebie każdy
    "motorzysta" to samobójca, ale uświadom sobie, że to tylko mit.

    > To sie zmienilo od tego roku -- -Teraz matury robi Roman, niezaleznie od
    > tego, czymaturzysta zdaje czy nie zdaje ogzaminow ;)

    Tobie chyba też dał - sądząc po twoim uporczywym kaleczeniu języka
    polskiego.

    > Ale istanialo podejrzenie, ze jest uzbrojonyi ze nawet moze strzelac ;)

    Aha. A dubeltówkę miał ukrytą w tym niewidzialnym futerale od gitary?

    > Oczywiscie, ze moglby. Ale szansa na to jest wielokrotnie mniejsza, niz
    > jaby dostal, gdybyw niego celowano.

    Myślisz strasznie dwuwymiarowo.

    [ciach]

    > No nie kumam co do mnie napisales. Znaczyco? Przca go chcieli
    > skontrolowac, nie zastrzelic.

    Serio? To dlaczego zastrzelili?

    Jest tyle prostych (i tanich!) metod na skuteczne zatarasowanie drogi
    dla pojazdu, że strzelanie na prawdę nie jest konieczne.

    > Ja tam nie wiem, Fakt podawal, ze to czlowiek. Ale widziano tez ufo.
    > Mzoe to pies.

    No i widzisz, jaki ty durny jesteś...

    > Chmmm, a co to jest konieczna potrzeba. Jakas definicje masz? Bo nie
    > wiem, czy mowisz do mnie, czy mnie obrazasz ;)

    Wracaj do szkoły, poducz się - może się dowiesz. Nie chce mi się
    uzupełniać twoich braków z podstawówki.

    > tytez jestes morderca. Zabijasz moje poczucie humoru.

    Ty i poczucie humoru? Hehehe... Przypadkiem napisałeś coś zabawnego.