  • Data: 2006-07-30 12:02:29
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik wrote:

    > Próbowałeś kiedyś kogokolwiek gonić? Bo z tego co piszesz, to najpewniej
    > nie. Prowadzenie pościgu samochodem za motocyklistą nie ma żadnego
    > sensu. Albo Ci motocyklista ucieknie, albo dojdzie do wypadku. Czy to

    No właśnie - więc wytłumacz mi, skąd się wzięła dość dziwna wersja o
    zawróceniu przed ścigającym policyjnym dostawczakiem, skoro przecież
    mógł odkręcić manetkę i zniknąc na horyzoncie?

    [ciach]

    > Tylko bezwarunkowe prawo do strzelania do uciekającego - moim zdaniem -
    > może spowodować, że mało osób będzie sie na to decydowało.

    Genialny pomysł. Genialny. A potem zginie ktoś, bo na widok
    wyskakującego znienacka policjanta za ostro zahamuje (bo się będzie bał,
    że będą strzelać), albo dostanie kulkę w plecy, bo nie zdąży wyhamować i
    zostanie ostrzelany jako "uciekający".

    Pomijam już przypadki policjantów bez "miecza jedi" usiłujących przy
    zapadających już ciemnościach zatrzymywać kogoś "lizakiem", których
    zatrzymywany zwyczajnie nie zauważył.

    Tylko nie zapomnij o wyposażeniu policji w ciężkie karabiny maszynowe -
    a może od razu wsparcie artleryjskie albo jakieś granatniki czy może miny...