  • Data: 2006-07-29 14:57:11
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@p...pregiesz.kom> napisał w
    wiadomości news:eae8cc$pp3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > jej się należy, ale nie od policji tylko od rodziny tego martwego już
    > przygłupa. szkoda mi jego dziewczyny

    A to niby dlaczego? Bezspornie idzie wykazać zależność pomiędzy
    strzałami policji, a tym, że
    zraniony jak się okazało śmiertelnie motocyklista traci równowagę i powoduje
    kolizję z innym uczestnikiem ruchu. Jak się do kogoś strzela w mieście to
    trzeba wziąść i pod uwagę ten fakt, że są tam osoby postronne. Dodatkowo
    sekcja zwłok wykazała, że przyczyną śmierci motocyklisty były strzały, a nie
    upadek jako taki. Tak więc bez problemu da się udowodnić, że to strzały
    policji spowodowały ciężki stan rowerzystki. Nie ma podstaw aby domniemać,
    że gdyby nie rany od kul, to motocyklista również by spowodował ten wypadek.