  • Data: 2006-07-29 09:19:47
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San napisał(a):

    > 1) duze prawdopodobienstwo smierci lub trwalego kalectwa juz stwarza
    > wiekszosc gostow jezdzacych na scigaczach, do tego zagrazaja innym

    to jest abstrakcyjne niebezpieczenstwo, ma byc ralne, ida tak
    prymitywnym tokiemrozumowania nalezaloby powybijac wzystkich blokersow
    bo zagrazajac "uczciwym " obywatelom.

    > 2) tywrozka jestes? byles tam? skad wiesz GDZIE ten policjant celowal?
    > Moze robil dokladnie tak jak na strzelnicy do tarczy. Moze widzial
    > dokladnie linie oko-celownik-opona. Moze byl pewny, ze teraz trafi w
    > opone lub mechanizm. Ale motor dodal gazu, droga zmienila poziom, strzal
    > dmuchnal wiatr i koles dostal w plery.

    opieram sie na tym co uslyszalem. Strzal w opony motocykla zreszta
    prowaadzi do podobnego skutku. To niewiele zmienia

    > Jak rozrozniasz miedzy strzalami w kierunku samochodua strzalami w
    > opone?

    nie rozumiem? jak ktos nie umie tzrealc to nie strzela bo inaczej bierze
    na siebie odpwoiedzialnosc za ewentulanosc ktora przewidzial.

    Bo dla mnie zebystrzelic w opone to trzeba strzelac w kierunku
    > samochodu. W przeciwnym kierunku sie nie da ;) trafic w opony tego
    > samochodu (mozna trafic w inny)

    oj nie czepiaj sie pierdol wiesz o co mi chodzi

    > Jego szanse na przezycie malalyz kazdym ignorowanym przez niego
    > wezwaniem policji do zatrzymania.
    Zauwaz, ze najwieksze szanse mial
    > przypierwszym wezwaniu. Potem jego szansa przezycia zmalala, bo ruszyl w
    > poscig radiowoz. Nawet jesli nie mieli zamiaru strzelac, to mogl poniesc
    > smierc w wyniku nieudanego manewru, uderzenia w drzewo czyinnego
    > wypadku.

    pisalem juz to nie ma znaczenia, nie uprawnai to nikogo do wykonania
    wyroku. Od tego jest sad.

    koncze juz ,

    dla mnie eot

    P.