  • Data: 2006-07-29 09:26:46
    Temat: Re: policyjne morderstwo
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." wrote:

    > no i ? nie wazny skutek wazny zamiar

    zamiarem motocyklisty bylo zabicie trzeciego policjanta, rzez uderzenie
    go rozpedzonym motorem

    > A koles nie
    >
    > nie, to czlowiek lamiacy przepisy drogowe. bandyta to czlonek bandy.

    czlowiek ropedzony do setki na bolidzie nacelowanym na funkcjonariusza
    to czlowiek jedynie lamiacyprzepisydrogowe? Znaczy proba zabojstwa
    funkcjonariusza to przepisydrogowe... Ciekawe l;)

    > na tak prymitywne argumentu odpisywac nie bede. nigdy czegos takiego nie
    > pisalem.

    Ja nie mowie, ze pisales. Zadaje Ci pytanie, czypostuujesz odebranie
    broni w zwiazku z tym i podobnymi incydentami. W przeszlosci i w
    przyszlosci.

    > jedynie dowodzi temu ze koles srzela w ciemno.

    oj glupiutki, glupiutki :)

    W jakie ciemno, on widzial cel, strzelal. Zrozum, ze nie wszystko mozna
    przewidziec. Silniejszy podmuch wiatru moze przechylic motor w momencie
    gdy kula juz zostala wystrzelona. Jest trymiliard rzeczy, ktorych nie
    przewidzisz. Policjannt ma jedynie wybrac najbezpieczniejszy moment.

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m