    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Date: Mon, 5 Mar 2018 21:32:38 +0100
    <5a9c49da$0$664$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9c5371$0$1000$65785112@news.neostrada.pl>
    <5XYmC.54055$185.32903@fx19.ams1>
    <5a9c65a5$0$662$65785112@news.neostrada.pl>
    <8g1nC.93461$Sv5.3740@fx21.ams1> <p7imm0$an8$2@node1.news.atman.pl>
    <5a9d6996$0$986$65785112@news.neostrada.pl>
    <p7jv7r$1j8$4@node1.news.atman.pl>
    <5a9da664$0$990$65785112@news.neostrada.pl>

    > A masz?

    Weź ty się zdecyduj. Bo co post zmieniasz zdanie.

    > Może.

    No to dobre czasy dla ciebie wracają. Chyba że robiłeś we firmie przed
    89, to wtedy słabo, bo prawdziwych komuszych milicjantów to nie lubą
    teraz. Za to jak już cie polubią to ci się współpraca z nowymi
    prokuratorami powinna spodobać. Można stawiać zarzuty z dupy, wsadzać
    ręce w spodnie postronnym ludziom, kłamać co do powodów kontroli, bo
    minister jak pisał, że należy podać powód, to nie napisał że prawdziwy.
    Ty na serio takie bzdury piszesz pod swoim nazwiskiem, czy jakiegoś
    kumpla z roboty chcesz wrobić?

    > Ty naprawdę sądzisz, ze w etui roweru szukali?

    Ja? Nie. To oni pieprzyli, że roweru szukają.

    Shrek