  • Data: 2018-03-06 08:33:53
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo taka jest praktyka. A praktyka wynika z prostego wniosku, ze jak nie
    > masz nic nielegalnego, to Ci nie będzie przeszkadzać, a jak masz, to i
    > tak trzeba przeszukać. Za ćwierć wieku może kilka razy musiałem to jakoś
    > tak urzędowo robić. Zazwyczaj proszę o pokazanie i każdy sam pokazuje.
    > Igieł nie szukam. Musiało coś być, ze gościowi roweru szukali w etui od
    > okularów - nie wiem co. Ale rozporządzenie jest tak skonstruowane, że
    > mają prawo i tyle.

    Nie mam nic nie legalnego, a mi przeszkadza, bo choćby muszę wyciągać
    coś co mam ułożone na spodzie, jest to potem niewygodne do ułożenia,
    szczególnie w warunkach "na ulicy". Prozaiczna przyczyna.

    A jeśli rozporządzenie jest skonstruowane, tak, że pozwala policjantowi
    według jego widzimisię dręczyć obywatela, który nie robi nic niezgodnego
    z prawem, tzn, że prawo mamy z krajów niecywilizowanych.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl