  • Data: 2018-03-06 08:55:41
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 06.03.2018 o 08:39, m pisze:

    > Co nie zmienia faktu że mogli jasno powiedzieć czego szukają. Jakby tam
    > coś było, to i tak by przecież tego etui rowerzysta nie
    > zdematerializował. Jakby tam nie było, nie widziałby powodu żeby nie
    > pokazać.

    Przede wszystkim jakby się grzecznie zachowali i po ludzku podeszli, to
    uniknęliby 90% problemów. Niestety zachowali się (w zasadzie zachował
    się), jak rasowy kulson i takie są efekty.

    Mnie kiedyś zgarnęli na bramkach na autostradzie, powiedzieli, że mają
    info, że takim modelem samochodu jak mój są przeworzone dragi, poprosili
    o podniesienie wycieraczek w środku, otworzenie plecaka (już specjalnie
    nie zaglądali), podziękowali, przeprosili za zamieszenia, pouczyli o
    przysługującuch prawach i życzyli szerokiej drogi.

    Natomiast zaczęli od dzień dobry, wyjaśnili o co chodzi i nie mówili
    "pan weźmie, pan zrobi, pan pokaże". I dlatego żadnych problemów nie było.

    Shrek