    Subject: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <p7gt86$n97$4@node2.news.atman.pl>
    <5a9c3093$0$31360$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@g...com>
    <5a9c4e92$0$1006$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9d087d$0$669$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9d6b53$0$986$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a9d750d$0$31366$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Mon, 5 Mar 2018 21:12:14 +0100

    W dniu 05-03-18 o 17:49, m pisze:
> [...]
    >>> 1. <<osoba trudniąca się zawodowo przewożeniem osób lub ładunków>>

    > Naprawdę uważasz że można go w tych okolicznościach uznać za
    > przewoźnika? Przecież żadnej definicji przewoźnika nie pasuje. W sposób
    > oczywisty nie pasuje.

    > Trochę się widać pogubiłem w podwątkach, ale właściciel to skąd się
    > tutaj pojawił?

    Z rozporządzenia. Tam jest, że ładunek przegląda się przy
    przedstawicielu przewoźnika albo właścicielu. Ktoś podniósł, skąd się
    weźmie ten przedstawiciel przewoźnika, to mu wyjaśniłem, ze sam
    rowerzysta może nim ewentualnie być. To zaczęło się, ze nie jest
    przewoźnikiem. A moim zdaniem jeśli paczka nie jego, to jest
    przewoźnikiem. Bo jak jest właścicielem, to w ogóle problem nie istnieje.