  • Data: 2018-03-02 10:00:42
    Temat: Re: policja, przeszukanie, uzasadnione podejrzenie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.03.2018 o 02:22, T...@s...in.the.world pisze:
    > Witam,
    > Cos takiego:
    > http://natemat.pl/231487,policjanci-zatrzymali-rower
    zyste-bo-jechal-w-cza
    > sie-mrozow
    > Czy policjanci rzeczywiscie mieli prawo do przeszukania? I to w takiej
    > formie?
    > Rewizje osobista tez mogli przeprowadzic?

    Nie mają prawa. Muszą podać powód, podali, a przecież tego roweru nie
    szukali w telefonie ani w plecaku, więc podali powód z dupy. Za
    spraszenie roweru nikt by im nie robił pod górkę.

    Ewidetnie mieli nadzieję, że jakieś zioło znajdą.

    Tak jak pisałem - kontakty z kulsonami należy ograniczać do minimum, a
    jak już nie da się uniknąć, to należy założyć że chcą ci zaszkodzić:(

    Shrek