  • 41. Data: 2010-06-15 13:37:50
    Temat: Re: policja i plakaty
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-15 09:13, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Tak samo jak naklejanie plakatów może zniszczyć słupy czy tablice
    > ogłoszeniowe, czy też zasłonić ogłoszenia osób, które za to by tam
    > wisiały ich ogłoszenia zapłaciły właścicielowi. Czyn jest taki sam.
    > Nieuprawnione używanie czyjejś własności do przyklejania swoich śmieci.

    Naklejanie plakatów na słupie który został do tego zaprojektowany
    nie może go zniszczeć. Natomiast zaklejenie innej planszy za którą
    ktoś zapłacił może być podstawą to żądania odszkodowania, tyle że
    to żądanie powinien w pozwie sądowym wnieść pokrzywdzony a nie
    policjant. Przynajmniej do czasu kiedy policja nie zostanie
    właścicielem tego słupa.

    > Zależy jak przykleisz, do czego.

    Przyklejając ogłoszenie do słupa wbrew temu co piszesz nie zniszczy go.

    > jeśli przykleję sobie kilka naklejek na Twój samochód też przeciez go
    > nie zniszczę.... Zniszczysz go Ty zdrapując naklejkę...

    Zniszczenie nastąpi w wyniku przyklejenia naklejki, tyle że
    pokaż mi najpierw dzieciaku ten słup z lakierem metalik jak
    w moim samochodzie ?

    Pozdrawiam

  • 42. Data: 2010-06-15 13:47:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    RadoslawF pisze:

> [...]
    > to żądanie powinien w pozwie sądowym wnieść pokrzywdzony a nie
    > policjant. Przynajmniej do czasu kiedy policja nie zostanie

    Więc naklejanie na Twoim samochodzie nalepek też może być co najwyżej
    podstawą do żądania odszkodowania, Policji nić do tego.

    > Przyklejając ogłoszenie do słupa wbrew temu co piszesz nie zniszczy go.

    A to juz zależy od użytego kleju.

    > Zniszczenie nastąpi w wyniku przyklejenia naklejki, tyle że
    > pokaż mi najpierw dzieciaku ten słup z lakierem metalik jak
    > w moim samochodzie ?

    Widzę, że nerwy puszczają kolejny raz widzę wypisujesz per "dzieciaku"...

    Wiesz - dopóki będą ludzie z myśleniem takim jak Twój w naszym kraju
    będzie burdel... O czystości bedziesz mógł jedynie pomarzyć, bo według
    Ciebie, jeśli ktoś popełnia przestępstwo/wykroczenie, to Policja ma
    działać wybiórczo... Żeby nie być posądzonym o to, że to na zlecenie
    jakiejś firmy....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 43. Data: 2010-06-15 17:35:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-15 15:36, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Choćby używając niewłaściwego kleju, albo zaklejając jakieś inne
    > ogłoszenie.

    Zaklejenie czy użycie niewłaściwego kleju nie zniszczy słupa tylko
    plakat/ogłoszenie które zaklejasz. A to w przypadku dochodzenia
    czyichś praw przed sądem jest różnicą fundamentalną.

    > Nie służy do dowolnego oklejania, inaczej nie byłoby mandatu.

    Do dowolnego nie, tylko w miejscu do tego przeznaczonym na danym
    słupie.

    > Fantazjować to lubi ten, dla którego wszystko, co nie jego można używać
    > w sposób dowolny. Niszczyć, zanieczyszczać i że jemu to nie przeszkadza.
    > W ten sposób właśnie powstaje u nas bałagan.

    Nie uważam że wszystko dookoła co nie moje można niszczyć i zanieczyszczać.
    Ale też nie mylę niszczenia i dewastacji z nieautoryzowanym
    użyciem w sposób beztroski tak jak ty. I uważam że policja
    powinna zajmować się pilnowaniem porządku a nie występować
    w wąsko pojętym interesie właściciela słupa czy słupów
    ogłoszeniowych.

    Pozdrawiam

  • 44. Data: 2010-06-15 17:43:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-15 15:47, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > Więc naklejanie na Twoim samochodzie nalepek też może być co najwyżej
    > podstawą do żądania odszkodowania, Policji nić do tego.

    Tyle że naklejanie na samochodzie, nie koniecznie moim może zniszczyć
    lakier, naklejanie na słupie do tego przeznaczonym lakieru ani samego
    słupa nie zniszczy.

    > A to juz zależy od użytego kleju.

    Sugerujesz istnienie żrących klei które zniszczą taki słup ?
    A gdzie można takie kupić ?

    > Widzę, że nerwy puszczają kolejny raz widzę wypisujesz per "dzieciaku"...

    Nie potraktuje jako dorosłego osobnika wmawiającego mi niestworzone
    rzeczy w stylu zniszczenia słupa ogłoszeniowego przy pomocy swojego
    własnego ogłoszenia lub udowadniającego mi swoje zdanie porównując
    słup ogłoszeniowy do mojego samochodu.

> [...]
    > Ciebie, jeśli ktoś popełnia przestępstwo/wykroczenie, to Policja ma
    > działać wybiórczo... Żeby nie być posądzonym o to, że to na zlecenie

    Jeśli ktoś popełnia przestępstwo czy wykroczenie to policja powinna
    reagować. Ale jeśli reaguje tylko w obronie dużej firmy to sprawa
    jest co najmniej dziwna. I z czystością nie ma to nic wspólnego bo
    jak rozumiem mandat nie był za zaśmiecanie terenu.