  • 1. Data: 2010-06-09 21:10:56
    Temat: policja i plakaty
    Od: Stefan <s...@w...pl>

    Witam.
    Znajoma rozwieszała plakaty reklamowe na tablicach reklamowych i słupach
    TP. Dzielnicowy ukarał ją za to mandatem podając za podstawę art. 63 KW.
    Czy miał takie prawo?

    pozdrawiam
    siarra

  • 2. Data: 2010-06-09 21:24:25
    Temat: Re: policja i plakaty
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Stefan wrote:
    > Witam.
    > Znajoma rozwieszała plakaty reklamowe na tablicach reklamowych i słupach
    > TP. Dzielnicowy ukarał ją za to mandatem podając za podstawę art. 63 KW.
    > Czy miał takie prawo?

    A jakie to ma teraz znaczenie, skoro mandat przyjęła?
    Równie dobrze mógł wpisać przechodzenie na czerwonym świetle. Jedno co
    mu bylo potrzebne to jej podpis. Jak go złożyła to po rybkach.

  • 3. Data: 2010-06-09 21:29:20
    Od: Stefan <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 16:24:25 -0500, witek napisał(a):

    > A jakie to ma teraz znaczenie, skoro mandat przyjęła?
    > Równie dobrze mógł wpisać przechodzenie na czerwonym świetle. Jedno co
    > mu bylo potrzebne to jej podpis. Jak go złożyła to po rybkach.

    Źle się wyraziłem - zaproponował mandat, ale nie przyjęła.

  • 4. Data: 2010-06-09 21:35:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 23:10:56 +0200, Stefan napisał(a):

    > Znajoma rozwieszała plakaty reklamowe na tablicach reklamowych i słupach
    > TP. Dzielnicowy ukarał ją za to mandatem podając za podstawę art. 63 KW.
    > Czy miał takie prawo?

    A umiesz czytać? Tam stoi jak byk, że "Kto umieszcza w miejscu publicznym
    do tego nieprzeznaczonym ogłoszenie, plakat, (...) bez zgody zarządzającego
    tym miejscem". Miała zgodę TPSA i właścicieli tablic reklamowych? Nie.

    --
    best regards,
    scream

  • 5. Data: 2010-06-09 21:40:11
    Od: Stefan <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 23:35:37 +0200, scream napisał(a):

> [...]
    > tym miejscem". Miała zgodę TPSA i właścicieli tablic reklamowych? Nie.

    Ale czy to wykroczenie nie jest ścigane na wniosek właściciela?

  • 6. Data: 2010-06-09 21:41:36
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-06-09 23:35, Użytkownik scream napisał:

> [...]
    > tym miejscem". Miała zgodę TPSA i właścicieli tablic reklamowych? Nie.

    To policjant pracuje dla TPSA i właścicieli tablic reklamowych ?

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-06-09 21:45:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Stefan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Znajoma rozwieszała plakaty reklamowe na tablicach reklamowych i słupach
    > TP. Dzielnicowy ukarał ją za to mandatem podając za podstawę art. 63 KW.
    > Czy miał takie prawo?

    Nie. Ale jak wpisał 63a, to już tak :-)

  • 8. Data: 2010-06-09 21:46:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >>> TP. Dzielnicowy ukarał ją za to mandatem podając za podstawę art. 63

    > To policjant pracuje dla TPSA i właścicieli tablic reklamowych ?

    Nie pracuje również u Ciebie, ale jak zauważy, że ktoś Ci kradnie samochód,
    to podejmie próbę zatrzymania sparwcy lub przynajmniej niedopuszczenia do
    kradziezy. Ty się rózni Policja od fimy ochroniarskiej.

  • 9. Data: 2010-06-09 21:51:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-09 23:41, RadoslawF pisze:
    > To policjant pracuje dla TPSA i właścicieli tablic reklamowych

    Nie. Dla społeczeństwa. Wykroczenia są ścigane z urzędu.
    Nie napis na słupie zabrania, a KW. Napis tylko przypomina opornym.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 10. Data: 2010-06-09 21:55:22
    Od: Stefan <s...@w...pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 23:51:22 +0200, Przemysław Adam Śmiejek napisał(a):

    > Nie. Dla społeczeństwa. Wykroczenia są ścigane z urzędu.
    > Nie napis na słupie zabrania, a KW. Napis tylko przypomina opornym.

    Gdzie ta policja jak wpładają mi ulotki za wycieraczkę.... ;-)