    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 10 Oct 2011 13:41:53 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    <j6ko5r$dt8$1@inews.gazeta.pl> <j6l2fq$vtu$1@node2.news.atman.pl>
    <j6l4lg$pls$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@f...googlegroups.com>
    <j6n093$cdf$4@inews.gazeta.pl>
    <4e8ffdeb$0$2489$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e901861$1@news.home.net.pl>
    <4e90532d$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e907fad$1@news.home.net.pl>
    <4e9083ad$0$3493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4e908883$1@news.home.net.pl>
    <4e92908a$0$3497$65785112@news.neostrada.pl>

    On Mon, 10 Oct 2011, krys wrote:

    > I to wszystko zwalnia mnie z myślenia?

    Myślałem że dyskusja dotyczy prawa, ale może źle myślałem ;)

    > Jak widzę płot, ostrzeżenie, i tabliczke, to już mogę wleźć,
    > bo ktos podał mi zły adres?

    Przecież wątek zaczał się od drugiej strony, zaaplikuj
    to co sam napisałeś: czy płot, ostrzeżenie i tabliczka
    zwalniają z myślenia i zostawienia dostępu do "broni
    biologicznej" poprzez otwartą bramę?
    Nie, NIE odnoszę się do przypadku włamywacza.
    Doskonale widzę że dyskusja zdryfowała co nieco, ale
    usiłuję przymierzyć dramatycznie wyrażane tezy do wersji
    początkowej (a przynajmniej te "ogólne", bo powinny również
    pasować, czyż nie? - pomijam więc te które *wprost*
    dotyczą *wyłącznie* przypadku włamania lub innego "wdarcia")

    > Dziękuję, pozostanę przy swoich metodach.

    Zaczęło się od pytania o odpowiedzialność za wpuszczenie
    osoby, która natknęła się na atak psa. Bo jeśli inna wersja
    zostaje przekręcona, to ujmijmy to tak :P
    Jaką metodę proponujesz posiadaczowi psa i posesji?
    (bo o to jest pytanie, to nie osoba która weszła pytała)

    pzdr, Gotfryd