  • Data: 2006-02-14 22:56:16
    Temat: Re: poglądy czy przestępstwo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    barakuda [###b...@p...onet.pl.###] napisał:

    > w kodeksie karnym jest sporo "opisanych bzdur ", których nie można
    > wygadywać i za wygadywanie których zamykają

    No ale z reguły karalne są takie bzdury, w które ktoś może uwierzyć i
    ewentualnie ktoś może ponieść z tego tytułu jakiś uszczerbek. W mojej
    ocenie, jeśli nawet ktoś uwierzy w to, że nie było obozów
    koncentracyjnych, to jedyny uszczerbek będzie taki, iż będziemy mieć o
    jedną osobę niedouczoną więcej. Tym, którzy zginęli w obozach to już
    niestety pomóc nie może, a i zaszkodzić w zasadzie również. Po prostu
    uważam, że przepis ten nie ma większego sensu, a powoduje
    niebezpieczny precedens.