  • 1. Data: 2004-06-22 14:17:26
    Temat: Re: podzial spadku
    Od: m...@o...pl (KaMil)

    "bella" <b...@o...pl> napisał:

    >mąż dostaję ze wspólnoty połowę spadku i 1/4 drugiej połowy,
    Nie dostaje "połowę spadku", gdyz 'spadek' jest po zmarłej zonie czyli
    polowa wspolnego majatku (druga polowa nalezy juz do niego).
    A ze spadku (polowy calego majatku) rzeczywiscie otrzyma nie mniej
    niz 1/4.

    KaMil

  • 2. Data: 2004-06-22 14:30:42
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Użytkownik "KaMil" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > polowa wspolnego majatku (druga polowa nalezy juz do niego).
    > A ze spadku (polowy calego majatku) rzeczywiscie otrzyma nie mniej

    wieeem, trochę nie tak się wysłowiłam. przepraszam jeśli kogoś wprowadziłam
    w błąd.....:)
    pozdr.