  • 1. Data: 2004-06-22 13:07:02
    Temat: uzycie logo firmy
    Od: "Yuupii" <y...@g...pl>

    Witam,

    Mam takie pytanko - zalozylismy z kolegami klub uzytkownikow aut jednej z
    popularnych marek.
    Przygotowujemy nalepke na auta - dla reklamy i wyroznienia sposrod innych.
    Moje pytanie brzmi - czy mozemy uzyc znaczka, jakim posluguje sie producent?
    Oczywiscie to jeden z elementow projektu - oprocz niego bedzie tlo, nazwa
    klubu, jego adres internetowy, itp.
    Producent (jego przedstawiciel w Polsce) nie raczy nam odpowiedziec.
    Czy mozemy miec jakiekolwiek klopoty w zwiazku z tym?
    --
    Pozdrowienia
    Yuupii

  • 2. Data: 2004-06-22 16:11:44
    Temat: Re: uzycie logo firmy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Yuupii" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    Napiszcie maila do producenta bezpośrednio. Przedstawiciele w Polsce
    wykazują w ogóle małe zainteresowanie. Kiedyś w chcąc pewną bzdurę
    załatwić z Oplem musiałem pisać do Niemiec, a odpowiedź dostał z ...
    Anglii. Do dziś nie wiem, dla czego, ale odpowiedź przyszła w kilka dni
    pocztą.

  • 3. Data: 2004-06-22 21:41:35
    Od: "TP <WROC>" <y...@y...beep.pl>

    > Producent (jego przedstawiciel w Polsce) nie raczy nam odpowiedziec.
    > Czy mozemy miec jakiekolwiek klopoty w zwiazku z tym?
    Tak
    ... wyslijcie prosbe to wlasciciela marki (producenta) zalaczajac wzor
    proponowanej naklejki. I wyjasniajac jaka to zapewni im bezplatna promocje
    ;)
    Powinni sie zgodzic.
    T.P.