  • 11. Data: 2008-08-15 18:31:14
    Temat: Re: podział...
    Od: " maxi" <m...@N...gazeta.pl>

    William <n...@m...mnie.pl> napisał(a):

    Wyświadczas bartu przysługę spłacając wasz
    > odziedziczony wspólnie kredyt.
    Nie mam wyjścia chyba :(, jestem poręczycielem tego kredytu, a sądząc po
    zachowaniu brata, nie pójdzie na ugodę...

    Myślałam, że jak jest zniesienie współwłasności, to we wszystkim sąd moze
    postanowić.

    Jak to w taki razie załatwić? Po spłacie kredytu załatwiać oddzielną sprawę
    w sadzie?
    pozdr

  • 12. Data: 2008-08-16 12:59:30
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik " maxi" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > William <n...@m...mnie.pl> napisał(a):
    >
    > Wyświadczas bartu przysługę spłacając wasz
    > Nie mam wyjścia chyba :(, jestem poręczycielem tego kredytu, a sądząc po
    > zachowaniu brata, nie pójdzie na ugodę...

    Jeśli brat nie chce wspólnie spłacać kredytu to podaj go do sądu a nie płać
    za niego

    > Myślałam, że jak jest zniesienie współwłasności, to we wszystkim sąd moze
    > postanowić.

    Ale wniosek jest o zniesienie współwłasności nieruchomości a nie
    nieruchomości i samochodu. Złoż wniosek o jego rozszerzenie

    > Jak to w taki razie załatwić? Po spłacie kredytu załatwiać oddzielną
    > sprawę
    > w sadzie?

    Dlaczego po spłacie ? Kredyt i samochód to dwa oddzielne tematy. IMHO wy
    powinniście chyba zrobić sprawę o dział spadku (czyli nieruchomości, kredytu
    i samochodu) a nie dzielić każdą rzecz oddzielnie