  • 11. Data: 2004-04-05 14:20:41
    Temat: Re: podrobienie pieczątki w legitymacji studenckiej ....
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "miru6.tuMalpe.wp.pl" <m...@w...pl> napisał:

    > A czy ktos mial przypadek ze PKP sprawdzalo mu orginalna (legalna) i
    > bez zarzutu wygladajaca legitymacje ?

    ja. kanar przyczepil sie do pieczatki, ze niby to jest 2zl odbite z
    pisaka czerwonego. legitymacja byle legalna, pieczatka niewyrazna,
    legitymacja trafila na prokurature do Leszna (podroz Wroclaw-Poznan), a
    stamtad zostala zwrocona na policje, ktory wyjasnila, ze legitymacja jest
    legalna i "sie nalezy", a pieczatka jest "nieczytelna". najezdzilem sie i
    nazalatwialem, kare PKP zaplacilem, a wszystko dzieki uprzejmosci policjanta
    z Leszna. czesc i chwala...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 12. Data: 2004-04-05 14:44:48
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618" z Warszawy" <kw1618@[SPAMWSTAWKA].interia.pl>
    napisał w wiadomości news:j%_bc.361046$Or1.348592@news.chello.at...

    > Czasem zdarzają się wyroki ograniczenia wolności. Znam przypadek, kiedy
    > trzeba się meldować na posterunku policji 2 razy dziennie rano i
    wieczorem,
    > takze w sob i niedz. Jest to wystarczająco uciążliwe, że odechciewa się
    > fałszowania legitymacji raz na zawsze.

    To nie wyrok, lecz środek zapobiegawczy - dozór policji,
    stosuje się w toku postępowania, przed wyrokiem.
    A 2 razy dziennie chyba nigdy - najczęściej 1-2 razy
    w tygodniu. Dotyczy to głównie sytuacji, gdy wcześniej
    podejrzany nie stawiał sie na wezwania albo jest taka obawa.

  • 13. Data: 2004-04-06 03:21:18
    Od: "TOmek" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Madzia":
    > A jaka była kara..??

    miesiac aresztu i1000 zl

  • 14. Data: 2004-04-06 05:20:27
    Od: "miru6.tuMalpe.wp.pl" <m...@w...pl>

    Niezla chamowka.

    A co z innymi legitkami ktore byly 100% OK - czyli pieczatki itd. wszystko
    wyrazne. Kogos kontrolowali?

  • 15. Data: 2004-04-06 15:10:03
    Od: Marcyś <m...@x...pl>

    Użytkownik "TOmek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Madzia":
    >
    > miesiac aresztu i1000 zl

    Za przestępstwa nie przewiduje się kary aresztu.

  • 16. Data: 2004-04-06 18:46:30
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

    > Jeżeli tej osoba jest w tym czasie studentem, to jaka kara grozi ??

    no to Madziu bylas studentka :)

    no i oczywiscie, za kratki mozna, byl przeciez calkiem niedawno
    typpokazywany
    w tv (chlopak) ktory przessiedzial cale lato w areszcie, wlasnie za cos
    takiego.
    (ale to byla legitymacja szkolna)

  • 17. Data: 2004-04-06 18:52:32
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <biuro(wycinamy)@love(myslnik)office(wycinamy).com>

> [...]
    > legalna i "sie nalezy", a pieczatka jest "nieczytelna". najezdzilem sie i
    > nazalatwialem, kare PKP zaplacilem, a wszystko dzieki uprzejmosci

    z ciekawosci, oddales dobrowolnie legitymacje tej mendzie z renomy?
    Nie maja prawa Ci zabrac, ani Cie nigdzie zabrac, moga tylko wezwac policje.
    Nie ma prawa nawet wziac do reki tej legitymacji.

  • 18. Data: 2004-04-06 18:54:57
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Przemyslaw Rokicki wrote:
    > no i oczywiscie, za kratki mozna, byl przeciez calkiem niedawno
    > typpokazywany
    > w tv (chlopak) ktory przessiedzial cale lato w areszcie, wlasnie za cos
    > takiego.

    przesiedział za coś innego

    KG

  • 19. Data: 2004-04-06 19:24:29
    Od: "Madzia" <g...@i...pl>

    Na szczęście to nie o mnie chodzi :-)

    Pozdrowionka

  • 20. Data: 2004-04-06 21:12:06
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

> [...]

    > Nie maja prawa Ci zabrac, ani Cie nigdzie zabrac, moga tylko wezwac
    > policje. Nie ma prawa nawet wziac do reki tej legitymacji.

    1. to RENOMA przebiera swoich ludzi za kanarow w PKP ? ;-)
    2. legitymacja "zostala zatrzymana" przez konduktora i przekazana na
    policje i prokurature - pisalem o tej sprawie jakis czas temu...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448