  • 1. Data: 2004-04-04 15:08:34
    Temat: Prawo spadkowe - uznanie spadkobiercy niegodnym
    Od: PJ <i...@g...pl>

    Witam serdecznie,

    Mam pytanie do fachowcow z dziedziny prawa spadkowego:
    Chodzi mi o konkretne przykłady zastosowania zapisu o uznanie spadkobiercy niegodnym
    ktory
    mowi:

    "Spadkobierca może być uznany przez sąd za niegodnego, jeżeli:

    1) dopuścił się umyślnie ciężkiego przestępstwa przeciwko spadkodawcy,
    ..."

    Przyklady z zycia wziete np. "A moze byc uznany niegodnym jezeli dopuscil sie wobec B

    czynu takiego a takiego"

    Pilnie tego potrzebuje a nigdzie nie moge znalezc (przeszukalem archiwum grupy i
    wszelkie
    znane mi wyszukiwarki a jedyne co znalazlem to same przepisy)

    Wszystkim za odpowiedzi z gory dziekuje

    pozdrawiam,
    PJ

  • 2. Data: 2004-04-04 15:10:34
    Od: PJ <i...@g...pl>

    Przepraszam ze ten post - poprzednio uzyskalem informacje ze wyslanie sie nie
    powiodlo

    pozdrawiam,

    PJ