    From: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek od listonosza
    Date: Tue, 9 Mar 2004 07:22:01 +0100

    news:c2is6j$bv2$1@atlantis.news.tpi.pl

    > [......................]
    > Nie tylko znam to z opowiadań, ale także z autopsji.
    > Tyle, że wstydzę się za tamte czasy, kiedy jeden człowiek drugiego
    > okradał i wykorzystywał. Liczyło się kombinatorstwo, pijańskie układy,
    > złodziejstwo, konfidencja i klakierstwo.

    Nie wiem o czym piszesz?. Gdy mi nie podobało się w jakiejś
    firmie to ją rzucałem (mam dwa porzucenia pracy) i szedłem
    do innej w której pracowałem dotąd aż... Chyba pomieszała
    Ci się rzeczywistość ze wspomnieniami?. To o czym wyżej
    piszesz to są realia dnia dzisiejszego.

    > Czy to masz na myśli pisząc o możliwościach ?
    > Mimo wszystko jestem dumny, że moi rodzice zachowali twarz i takie same
    > wartości przekazali mnie.

    Heh, ja także nie muszę się przed samym sobą czerwienić.

    > Na wysokość świadczeń w pewnym okresie ludzie, którzy ciężko i uczciwie
    > pracowali nie mieli żadnego wpływu.

    Jakże nie mieli?. Ciężko nie znaczy, że musi dużo
    zarabiać. Aby mieć lepszą_wyższą emeryturę nie
    trzeba ciężko pracować, a wystarczy dobrze_dużo
    zarabiać.

    > Niestety był taki okres czasu, kiedy
    > emeryci i renciści dostali dość po tyłku. Czy byli temu winni ?

    Ech!, to pytanie jest z poza konkursu. :) Czy teraz w tym
    cudownym, poroludzkim_prorodzinnym ustroju samotna
    matka lub ojciec jest winny, że zlikwidowali fundusz
    alimentacyjny?

    > Oczywiście mam kilku znajomych, którzy obecnie dostają emeryturę w
    > wysokości 1500-2000 zł.
    > Niestety są to byli ORMO-wcy i ZOMO-wcy - hutnicy, którzy niewiele mieli
    > wspólnego z hutnictwem.

    ORMO to tacy milicyjni harcerze którym "władza"
    poprzewracała w zakutych łbach. ZOMO to z kolei
    milicyjne bojówki i nie rozumiem co oni by mieli
    wspólnego z hutnictwem?. ORMO to "normalni"
    pracownicy innych zakładów pracy którzy wieczorami
    wychodzili na grupowe "spacery". ZOMO zaś to
    służba w MO.

    > [.....................]
    > Nie w każdym banku i nie wszędzie. Nie każda placówka ma bankomat.
    > Tak na marginesie: czy widziałeś kiedykolwiek bankomaty InvestBanku albo
    > SKOK-u ?
    > Jeszcze kilka by się znalazło.

    Przecież nikt nie jest przypisany do konkretnego banku.
    Po co zakładać rachunek w jakimś "wynalazku"?.
    Hehe, była jeszcze - Bezpieczna Kasa Grobelnego :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wyścigi nie zawsze wygrywają najszybsi, a bitwy najsilniejsi -