  • Data: 2004-03-09 19:08:49
    Temat: Re: [OT] Zakupy było: Re: podatek od listonosza
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan Alder wrote:

    > Zauważyłem, że w Polsce nie przykłada się wagi do pieczywa i ziemniaków.
    > Tych drugich też nie umiem namierzyć smacznych, tak jak za PRL-u. Jakieś
    > sine, głąbczaste ścierwo, co by świnia nawet nie zeżarła.

    W lokalnej budce czasami jest dość dobre 'na zakwasie' pieczywo, ale
    najlepsze, jakie do tej pory jadłem, było w Szwedce (tylko trochę
    daleko, bo przez pół Warszawy muszę jechać ;)

    W TESCO ziemniaki są znośne, ale i tak staram się korzystać z tych
    doworzonych przez rolników na osiedle (parę innych rzeczy też
    'prowadzą', np. ogórki kwaszone i kapustę mieli ostatnio dobre).