  • Data: 2004-03-08 14:38:04
    Temat: Re: podatek od listonosza
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mieczyslaw" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:6tetlmjktaqv$.4fykags2asf1.dlg@40tude.net

    > [.......................]
    > Może i masz rację - ja używam PKO Silver Partner Mastercard - i tu
    > występuje prowizja o której pisałem - zawsze. Mam natomiast karty VISA
    > BZWBK - i tam nie pobierają prowizji przy pobieraniu z ich bankomatów.
    > Więc z tą VISA kartą też nie jest tak do końca jak napisałeś.
    > Co bank to obyczaj.

    Nie bank to obyczaj, a co rodzaj karty to... Ta karta
    to jest karta kredytowa i każda transakcja gotówkowa
    jest oprocentowana (prowizja). Tego rodzaju karty
    bezpłatnie obsługują transakcje bezgotówkowe czyli
    np. zakupy w sklepie.
    Do operacji bankomatowych trzeba używać "zwykłych"
    kart bankomatowych którymi również można płacić
    za zakupy. (bezprowizyjnie)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."