  • 11. Data: 2005-03-23 19:12:38
    Temat: Re: poczta polska...
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> wrote in message
    news:rxi0e.10376$zY6.7231@news.chello.at...

    > Użytkownik "1qa2ws" <1...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba nie Ty a nadawca...

    Czyli ja - ja placilem za ta wysylke, choc posrednio :)

    1qa2ws

  • 12. Data: 2005-03-24 07:12:43
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    1qa2ws napisał(a):

    > Clakowicie sie zgadzam. Czy probowales reklamowac ta paczke? Z jakim
    > skutkiem? Ja bym chcial zwrot roznicy kosztow pomiedzy paczka priorytetowa a
    > morska...

    ja nie, bo ulzylo mi jak odbiorca ja dostal, zreszta jemu tez, byla to
    finalizacja transakcji na allegro i koles myslal ze go wyslizgalem na
    kilka setek

  • 13. Data: 2005-03-24 20:07:30
    Od: "Jarek" <j...@W...gazeta.pl>

    1qa2ws <1...@g...pl> napisał(a):

    > Czy probowales reklamowac ta paczke? Z jakim
    > skutkiem?

    Jeżeli paczka dotarła, odszkodowanie nie przysługuje.
    Nie ma możliowści otrzymania odszkodowania z tytułu opóźnienia przesyłki
    priorytetowej - usługa ta nie zawiera żadnej gwarancji terminowości, polega
    jedynie na tym, że przesyłka priorytetowa przewożona i doręczana jest w innym
    strumieniu przesyłek niż przesyłki ekonomiczne, w strumieniu mającym
    pierszeństwo w opracowywaniu.

    > Ja bym chcial zwrot roznicy kosztow pomiedzy paczka priorytetowa
    > a morska...

    Paczek morskich nie ma :))
    Są za to ekonomiczne. Natomiast nie ma takiej podstawy prawnej, by otrzymać
    różnicę opłaty między paczką priorytetową a paczką ekonomiczną.