  • 1. Data: 2005-03-22 16:29:01
    Temat: poczta polska...
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    Witam,

    jakis czas temu rodzice wyslali do mnie paczke (z Polski do USA)
    priorytetem. Na poczcie zostali poinformowani, ze czas doreczenia to bodajze
    8 dni roboczych. Paczka szla ponad 2 miesiace. Na probe reklamacji odpowiedz
    Poczty Polskiej - "podany w cenniku termin nie jest terminem gwarantowanym i
    Poczta Polska nie odpowiada za dluzsze terminy doreczenia". Czy da sie cos z
    tym fantem zrobic? Jakies odszkodowanie, zwrot kosztow paczki priorytetowej?
    2 miesiace to idzie paczka morska, ktora jest o ponad polowe tansza. Ja
    rozumiem opoznienia na priorytecie ok tydzien z Polski do USA, ale zamiast 2
    tygodni 2 miesiace?

    Pozdrawiam,

    1qa2sw

  • 2. Data: 2005-03-22 17:47:33
    Temat: Re: poczta polska...
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "1qa2ws" <1...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozumiem opoznienia na priorytecie ok tydzien z Polski do USA, ale zamiast

    Pamiętasz lepsze czasy kiedy to do USA paczki i listy szły szybciutko?
    Teraz za Wielką Wodą są gorsze czasy, różne dziwne procedury których nie ma
    gdzie indziej, więc daj spokój Poczcie Polskiej a lepiej zapytaj sie czemu 7
    tygodni trzymali Twoją paczkę w Stanach i to tam u siebie w urzędzie
    pocztowym oddawczym zrób awanturę.
    Jestem prawie pewien, że z Polski paczka wyszła terminowo.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[małpa]interia.pl
    nie pisz e-maili !! pisz e-listy; podawaj adres e-poczty !! zamiast e-maila.
    http://grupy.3mam.net

  • 3. Data: 2005-03-22 17:48:21
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> wrote in message

> [...]
    > pocztowym oddawczym zrób awanturę.
    > Jestem prawie pewien, że z Polski paczka wyszła terminowo.

    No tu sie z toba zgodze. Paczka lezala w NY 2 miesiace.... Ale to nadawca
    placil za przesylke i wg mnie Poczta Polska jest odpowiedzialna za calosc
    przesylki a przynajmniej powinna byc pomocna w reklamacji w USA.

    1qa2ws

  • 4. Data: 2005-03-22 20:39:33
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 22 Mar 2005 11:48:21 -0600,
    1qa2ws <1...@g...pl> screamed:

    > No tu sie z toba zgodze. Paczka lezala w NY 2 miesiace.... Ale to nadawca
    > placil za przesylke i wg mnie Poczta Polska jest odpowiedzialna za calosc
    > przesylki a przynajmniej powinna byc pomocna w reklamacji w USA.

    A teraz sprawdź sobie czy w priorytecie zadeklarowany jest maksymalny
    termin doręczenia przesyłki.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 21:38:54 user up 10558 days, 9:33, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    It's 10 o'clock. Do you know where your child processes are?

  • 5. Data: 2005-03-22 20:42:53
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> wrote in message
    .
    > In the darkest hour on Tue, 22 Mar 2005 11:48:21 -0600,
    > 1qa2ws <1...@g...pl> screamed:

    > A teraz sprawdź sobie czy w priorytecie zadeklarowany jest maksymalny
    > termin doręczenia przesyłki.
    Jak regulamin na poczta.polska.pl nie dziala. Nie mieszkam w polsce...

    1aq2ws

  • 6. Data: 2005-03-22 20:51:32
    Od: "Rezydent" <r...@W...gazeta.pl>

> [...]
    > placil za przesylke i wg mnie Poczta Polska jest odpowiedzialna za calosc
    > przesylki a przynajmniej powinna byc pomocna w reklamacji w USA.

    owszem, nadawca moze reklamowac, ale odpowiedź amerykanskiej poczty bedzie
    taka, że mają takie procedury i koniec, to ze amerykanie sa chorzy na punkcie
    wąglika, jedzenia itp. to jest dyskusja na pl.soc.polityka bo to rzadzenie
    tym wielkim krajem doprowadza do roznych paranoi, ktorych nie ma gdzie
    indziej, poczatek jest juz na ul. Pieknej w Warszawie i Stolarskiej w
    Krakowie, gdzie tlumy wala do konsulatu drzwiami i oknami po wize;

    owszem procedury amerykanskie sa jasne i proste ulozone kolejno krok po
    kroku, ale sa malo elastyczne, dlugotrwale i mechaniczne... takze procedura
    poczty amerykanskiej jest oczywiscie dobra na dana chwile, ale
    znormalizowanie calego amrykanskiego zycia jest po prostu chore;

    amerykanski celnik otwierajac Twoją paczkę będzie patrzył pod katem procedur,
    etykiet, dat waznosci, druczkow, zaznaczonych krzyzykow i przykladowo jesli
    heroina jest biala, to on nie zwroci uwagi na zolty proszek, bo heroina jest
    biala i juz i tak ma napisane w instrukcji, tak mowili na szkoleniu, i mozesz
    do Stanow wwziezc 40 ton zoltej heroiny...

    i tak jest ze wszystkim w tym kraju

    Pozdr
    Rezydent

  • 7. Data: 2005-03-22 20:56:01
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > i tak jest ze wszystkim w tym kraju
    >
    > Pozdr
    > Rezydent

    wyjąłeś mi to z ust

  • 8. Data: 2005-03-23 07:02:52
    Od: SzerszeN <s...@t...pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

> [...]
    > pocztowym oddawczym zrób awanturę.
    > Jestem prawie pewien, że z Polski paczka wyszła terminowo.

    a ja sie z toba nie zgodze, bo malo mnie interesuja procedury
    zagranicznych poczt, ja place naszej poczcie a ona ma umowy z pocztami
    innych krajow, skoro nie jest w stanie nasza poczta wyegzekwowac
    odpowiednich terminow i trzymania sie umow, niech zlikwiduje pewne swoje
    uslugi
    ja rok temu wysylalalem paczke priorytetowa wartosciowa do angli, wiec
    znacznie blizej, paczka szla prawie poltora miesiaca, to ma byc priorytet?

    ciekawe dlaczego firmy kurierskie potrafia dotrzymywac terminow mimo
    roznych obostrzen, a poczta nie

    rozumujac, jak paczka zaginie to tez nie wina poczty, bo byc moze ona
    nie zaginela tylko procedury ja zatrzymaly

  • 9. Data: 2005-03-23 13:56:01
    Od: "1qa2ws" <1...@g...pl>

    "SzerszeN" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > roznych obostrzen, a poczta nie
    >
    > rozumujac, jak paczka zaginie to tez nie wina poczty, bo byc moze ona nie
    Clakowicie sie zgadzam. Czy probowales reklamowac ta paczke? Z jakim
    skutkiem? Ja bym chcial zwrot roznicy kosztow pomiedzy paczka priorytetowa a
    morska...

    1qa2ws

  • 10. Data: 2005-03-23 18:26:31
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    > Ja bym chcial zwrot roznicy kosztow pomiedzy paczka priorytetowa a
    > morska...

    Chyba nie Ty a nadawca...

    Pozdr
    kw1618