  • 1. Data: 2007-04-05 07:50:40
    Temat: pobity pzez policjanta
    Od: g...@w...pl

    witam piszę w sprawie mojego męża.wczoraj były urodziny jego
    bratanka.wiadomo jak to na urodzinach ... popili.szliśmy do domu mąż
    spotkal kolegów pod klatką , ja poszłam a on został. stal pod katką z
    3 innymi kolegami. przyjechał policja wyszłam na balkon i zobaczyłam
    że wszyscy zostają spisani. po chwili dwóch jego kolegów poszło bo
    kazali im isc do domu.a mojego męża i jego kolegę "zaprosili" do
    radiowozu. zdążył mi tylko powiedzieć zę bedzie na komisariacie. długo
    się nie zastanawiając poszłam tam by dowiedzieć się za co wogóle
    został zabrany na komendę. dzwoniłam do drzwi ale były zamknięte.
    przyszedl policjant od dugiej strony. i pytam się dlaczego mój mąż
    ostał tutaj przywieziony, na co policjant, ze zakłócał ciszę nocną.
    policjant odmówił mi podania swojego nazwiska i numeru
    identyfikacyjnego. zagroziłam ze zgłoszęte sprawę dalej to podał tylko
    nr służbowy.policjant ten mówi że wszystko nagrywa na kamerę tel. jak
    mó mąż się zachowuje na konendzie. czekałam na mężą ok 20 min. wyszedł
    najpiew jego kolega a po kolejnych 10-15 wyszedł mój mąż pobity. mówił
    że jeden policjant, bo drugi wyszedł, prysnął mu gazem po oczach i
    zaczął go bić.ten co kamerował to wyszedł. przyszedł już po fakcie jak
    już był acaly zalany krwią. i beszczelnie spytał się co mu się stalo i
    dalej go nagrywał.póżniej kazali mu się umy ć z krwi bo jak nie to
    pójdzie za kratki. co miał zrobić umył się, podpisał mandat i wyszedł.
    co ja mam terz i co mogę w tej sprawie zrobic proszę o
    kontakt.pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-05 08:58:36
    Temat: Re: pobity pzez policjanta
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    g...@w...pl napisał(a):
> [...]
    > pójdzie za kratki. co miał zrobić umył się, podpisał mandat i wyszedł.
    > co ja mam terz i co mogę w tej sprawie zrobic proszę o

    zlozyc zawiadomienie o przestepstwie na prokuraturze oraz
    zainteresowac sprawa miejscowych dziennikarzy.

    ==>> pozdrawiam:-)
    ==>> Bungo

  • 3. Data: 2007-04-05 09:36:25
    Od: "Cmx" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    Norma... Nie raz spotkalem sie z takim przypadkiem.

  • 4. Data: 2007-04-05 10:24:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@w...pl napisał(a):

    > dalej go nagrywał.póżniej kazali mu się umy ć z krwi bo jak nie to
    > pójdzie za kratki. co miał zrobić umył się, podpisał mandat i wyszedł.
    > co ja mam terz i co mogę w tej sprawie zrobic proszę o

    _Jeśli_ wszystko co piszesz, to prawda, to zrób tak, jak radzi Bungo.

    Poza tym takimi sprawami interesuje się też komendant wojewódzki plus
    jeszcze (o ile nie pokręciłem nazwy) wydział kontroli i nadzoru (czyli
    potocznie mówiąc "policja w policji").

    Swoją szosą zauważyłem, że jak ktoś pisze o pobiciu przez policję, to z
    reguły jest równocześnie mowa o tym, że pobity był co najmniej lekko
    wstawiony.... Hmm.. Dobrze jest być abstynentem ;)

  • 5. Data: 2007-04-05 10:42:59
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >co miał zrobić

    Nie drzeć się pod klatką po nocy jak miał wypite.

    >umył się, podpisał mandat i wyszedł.

    Czyli przyznał się do winy.

    >co ja mam terz i co mogę w tej sprawie zrobic

    Modlić się aby sprawa nie trafiła do prokuratury w sprawie czynnej napaści
    na funkcjonariusza ;) No i za męża aby zmądrzał.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2007-04-05 10:54:54
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Modlić się aby sprawa nie trafiła do prokuratury w sprawie czynnej napaści
    > na funkcjonariusza ;) No i za męża aby zmądrzał.

    Z Twojej wypowiedzi da się wyczuć, iż uważasz, że za zakłócanie ciszy nocnej
    NALEŻY się gaz w oczy i solidne pobicie. Dobrze rozumiem? Bo jeśli takie
    mamy społeczeństwo z takimi poglądami, to nie jest już nic dziwne, że takie
    posrane sytuację uchodzą za "normę".

    Pozdrawiam mimo wszystko.

    M.

  • 7. Data: 2007-04-05 11:09:26
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał

> [...]
    > rozumiem? Bo jeśli takie mamy społeczeństwo z takimi poglądami,
    > to nie jest już nic dziwne, że takie posrane sytuację uchodzą

    To co on napisał to nie jest pogląd społeczeństwa tylko funkcjonariusza
    milicji.

  • 8. Data: 2007-04-05 11:11:01
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "MarlonB" <z...@w...kon> napisał w wiadomości

    > Z Twojej wypowiedzi da się wyczuć, iż uważasz, że za zakłócanie ciszy
    > nocnej NALEŻY się gaz w oczy i solidne pobicie.

    Jeśłi to wyczułeś to jesteś przeczulony. Z iloma takimi przypadkami się
    zetknąłeś??
    Widziałeś kiedyś aby patrol policyjny "ze startu" sikał gazem spokojnego
    obywatela??

  • 9. Data: 2007-04-05 11:38:19
    Od: "lolka" <l...@b...pl>

    On 5 Kwi, 13:11, "Nostradamus" <l...@p...fm> wrote:

    > Jeśłi to wyczułeś to jesteś przeczulony. Z iloma takimi przypadkami się
    > zetknąłeś??
    > Widziałeś kiedyś aby patrol policyjny "ze startu" sikał gazem spokojnego
    > obywatela??

    Ja np. widziałam 14-latka, wówczas mojego rówieśnika, z plecami na
    całej długości obitymi na ciemnofioletowo policyjną pałą, przez panów
    policjantów.. Bo "kozaczył" (aniołkiem nie był, to fakt, ale musiałby
    być idiotą, aby na komisariacie atakować kilku uzbrojonych w pały
    funkcjonariuszy - a idiotą nie był, zapewniam).
    Naprawdę sądzisz, że w policji są wyłącznie ludzie, którzy powinni tam
    być? Jeśli tak to jesteś z księżyca ;)

    --
    *lolka*

  • 10. Data: 2007-04-05 12:02:15
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > reguły jest równocześnie mowa o tym, że pobity był co najmniej lekko
    > wstawiony.... Hmm.. Dobrze jest być abstynentem ;)

    wtedy dowiesz sie ze znaleziono u Ciebie sladowe ilosci amfetaminy i
    udawadniaj ze nie jestes jeleniem

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)