    From: g...@w...pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pobity pzez policjanta
    Date: 5 Apr 2007 00:50:40 -0700

    witam piszę w sprawie mojego męża.wczoraj były urodziny jego
    bratanka.wiadomo jak to na urodzinach ... popili.szliśmy do domu mąż
    spotkal kolegów pod klatką , ja poszłam a on został. stal pod katką z
    3 innymi kolegami. przyjechał policja wyszłam na balkon i zobaczyłam
    że wszyscy zostają spisani. po chwili dwóch jego kolegów poszło bo
    kazali im isc do domu.a mojego męża i jego kolegę "zaprosili" do
    radiowozu. zdążył mi tylko powiedzieć zę bedzie na komisariacie. długo
    się nie zastanawiając poszłam tam by dowiedzieć się za co wogóle
    został zabrany na komendę. dzwoniłam do drzwi ale były zamknięte.
    przyszedl policjant od dugiej strony. i pytam się dlaczego mój mąż
    ostał tutaj przywieziony, na co policjant, ze zakłócał ciszę nocną.
    policjant odmówił mi podania swojego nazwiska i numeru
    identyfikacyjnego. zagroziłam ze zgłoszęte sprawę dalej to podał tylko
    nr służbowy.policjant ten mówi że wszystko nagrywa na kamerę tel. jak
    mó mąż się zachowuje na konendzie. czekałam na mężą ok 20 min. wyszedł
    najpiew jego kolega a po kolejnych 10-15 wyszedł mój mąż pobity. mówił
    że jeden policjant, bo drugi wyszedł, prysnął mu gazem po oczach i
    zaczął go bić.ten co kamerował to wyszedł. przyszedł już po fakcie jak
    już był acaly zalany krwią. i beszczelnie spytał się co mu się stalo i
    dalej go nagrywał.póżniej kazali mu się umy ć z krwi bo jak nie to
    pójdzie za kratki. co miał zrobić umył się, podpisał mandat i wyszedł.
    co ja mam terz i co mogę w tej sprawie zrobic proszę o
    kontakt.pozdrawiam