  • 1. Data: 2007-04-05 07:17:23
    Temat: rejestracja samochodu
    Od: "jan" <f...@w...pl>

    Kupuję samochód na fakturę (osoba fiz. prowadzaca dzialalność gospodarczą)

    Samochód zarejestrowany będzie na mnie (własciciela) i w dowodzie będzie
    tylko moje nazwisko.

    Czy podczas rejestrowania samochodu w Urzędzie Komunikacji musze mieć oprócz
    oczywiście faktury i dokumentów samochodu, także dokumenty firmy. ?? (

    J?

  • 2. Data: 2007-04-05 09:30:28
    Temat: Re: rejestracja samochodu
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[NOSPAM]"@[NOSPAM]rostalski.pl>

    jan napisał(a):
> [...]
    > oczywiście faktury i dokumentów samochodu, także dokumenty firmy. ?? (

    Ja miałem ze sobą, chcieli zrobić sobie kopie.

    Łukasz Rostalski
    http://www.rostalski.pl