  • 31. Data: 2007-04-12 13:10:56
    Temat: Re: pobity pzez policjanta
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:evkmdg$9iu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To proszę wyjaśnij mi jak można popełnić wykroczenie drogowe
    > przejeżdżając przez skrzyżowanie na "późnym zielonym".

    Zacząć by trzeba od tego, co oznacza sygnał zielony.
    A nie oznacza on ani zezwolenia na wjazd na skrzyżowanie, ani nie daje
    pierwszeństwa.

    Jakaś teoria spiskowa ??

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 32. Data: 2007-04-12 19:47:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości

    > To proszę wyjaśnij mi jak można popełnić wykroczenie drogowe
    > przejeżdżając przez skrzyżowanie na "późnym zielonym".
    > Dla mnie to parodia.

    Na skrzyżowanie nie wolno ani na wczesnym ani na późnym zielonym wjeżdżać, jeśli
    jest zajęte. Kluczowym w tym wypadku jest ustalenie, czy w momencie wjazdu
    potencjalnego sparwcy ten przykaldowy radiowóz już był na skrzyżowaniu, czy go
    nie było. Jeśli był, to wjeżdżać nie wolno.

    > Nie. Dlatego, że stanął w obronie syna przeciwko
    > policjantom - sprawcom zdarzenia.

    Eee! Wiesz, coś mi to nie pasuje, ale ...

    > Sąd wyższej instancji przyznał rację kierowcy malucha.

    Co jest dowodem na właściwe funkcjonowanie wymiaru sprawiedliwości w Polsce i
    tyle. Większość nieporozumień jest skutkiem nieznajomości prawa przez Polaków.
    Bo zamiast wyczerpać drogę odwoławczą latają po gazetach i telewizjach, a w tym
    czasie wyroki (czasem wadliwe) się uprawomocniają.

  • 33. Data: 2007-04-12 22:36:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail r...@g...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A radiowóz czasem nie jechał jako pojazd uprzywilejowany?

    pewnie tak. A w maluchu jechał murzyn i nie miał dzwonka...
    Robercie, naprawde sadzisz, ze ktos przytaczajac taka historie nie podałby
    tak istotnej sprawy, jak uzywanie sygnałów powodujacych uprzywilejowanie
    radiowozu?

    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

  • 34. Data: 2007-04-13 07:20:38
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

> [...]
    > wjazdu potencjalnego sparwcy ten przykaldowy radiowóz już był na
    > skrzyżowaniu, czy go nie było. Jeśli był, to wjeżdżać nie wolno.

    AFAIR to radiowóz przywalił w malucha.
    Proponuję EOT, chyba że ktoś przytoczy konkretne fakty/artykuły prasowe
    na ten temat. Bez tego nie ma co się bawić w zgadywanki.
    To było parę lat temu, było, minęło, niesmak pozostał i tyle.
    Miroo (http://miroo.ovh.org)

  • 35. Data: 2007-04-13 07:26:23
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Zostawmy "malucha", bardziej na temat zapoczątkowany przez
    wątkotwórcę jest we wczorajszym wątku pt
    "[link] Polska naruszyła zakaz nieludzkiego traktowania"
    A w zasadzie pod podanym tam linkiem.
    Miroo (http://miroo.ovh.org)