  • Data: 2007-04-11 08:31:16
    Temat: Re: pobity pzez policjanta
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:ev369g$13q$2@inews.gazeta.pl...

    > Skoro była tak, jak opisujesz, to przede wszystkim natychmiast udać się do
    > lekarza. Potem zawiadomienie w Prokuraturze i ewentualnie powiadomienie
    > kierownika jednostki zwierzchniej (czyli jak to komisariat, to komendanta
    > powiatowego / miejskiego / rejonowego).

    To nie takie proste. Małe szanse.
    W Kielcach radiowóz wymusił pierszeństwo na maluchu, a sąd
    uznał winę malucha, który wg uzasadnienia sędziego "wjechał na
    skrzyżowanie na późnym zielonym świetle". Zdarzenie
    zarejestrowała kamera(!).
    Podejrzewam, że ten "sędzia" (bez cudzysłowów chyba
    się nie da napisać w tym przypadku) nadal pracuje jako sędzia
    ku chwale ojczyzny.
    Co ciekawe: ojciec kierowcy malucha też był policjantem i o ile
    pamiętam musiał odejść z pracy..
    Też miałem do czynienia z naszym "wymiarem sprawiedliwości"
    i jestem teraz jakiś taki dziwnie cyniczny gdy słyszę słowo
    "prawo".
    Miroo (http://miroo.ovh.org)