  • Data: 2007-04-12 07:13:02
    Temat: Re: pobity pzez policjanta
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:evjgfm$a4n$1@inews.gazeta.pl...

    > A radiowóz czasem nie jechał jako pojazd uprzywilejowany? Bo jak tak, to
    > znam

    Nie.

    > Oczywiście należało by poznać szczegóły, ale niekoniecznie słusznie go
    > krytykujesz.

    To proszę wyjaśnij mi jak można popełnić wykroczenie drogowe
    przejeżdżając przez skrzyżowanie na "późnym zielonym".
    Dla mnie to parodia.

    > Chyba nie z tego powodu, ze syn wjechał w radiowóz.

    Nie. Dlatego, że stanął w obronie syna przeciwko
    policjantom - sprawcom zdarzenia.

    Fakt, sprawę znam z gazet, a tam jak wiadomo ubarwiają
    i przekręcają, więc mogło być różnie. Nie upieram się.
    Niemniej jednak pamiętam, że chłopak przejeżdżał przez
    skrzyżowanie na zielonym (co wykazał film z kamery - że też
    nie zniknął magicznie jak różne akta z sądu w Kielcach),
    a "późne zielone" było podane jako cytat z wyroku.
    Było jeszcze kilka innych "niuansów" w postępowaniu
    policjantów sprawców niezgodnych z przepisami. Ale to już
    trzeba by sięgnąć do artykułów, nie pamiętam.

    Sąd wyższej instancji przyznał rację kierowcy malucha.
    Miroo (http://miroo.ovh.org)