  • Data: 2007-04-12 19:47:07
    Temat: Re: pobity pzez policjanta
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
    news:evkmdg$9iu$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > To proszę wyjaśnij mi jak można popełnić wykroczenie drogowe
    > przejeżdżając przez skrzyżowanie na "późnym zielonym".
    > Dla mnie to parodia.

    Na skrzyżowanie nie wolno ani na wczesnym ani na późnym zielonym wjeżdżać, jeśli
    jest zajęte. Kluczowym w tym wypadku jest ustalenie, czy w momencie wjazdu
    potencjalnego sparwcy ten przykaldowy radiowóz już był na skrzyżowaniu, czy go
    nie było. Jeśli był, to wjeżdżać nie wolno.

    > Nie. Dlatego, że stanął w obronie syna przeciwko
    > policjantom - sprawcom zdarzenia.

    Eee! Wiesz, coś mi to nie pasuje, ale ...

    > Sąd wyższej instancji przyznał rację kierowcy malucha.

    Co jest dowodem na właściwe funkcjonowanie wymiaru sprawiedliwości w Polsce i
    tyle. Większość nieporozumień jest skutkiem nieznajomości prawa przez Polaków.
    Bo zamiast wyczerpać drogę odwoławczą latają po gazetach i telewizjach, a w tym
    czasie wyroki (czasem wadliwe) się uprawomocniają.