  • 1. Data: 2005-03-23 06:55:45
    Temat: pobiła mnie ochrona sklepu
    Od: Oki <p...@w...pl>

    Co robić ?
    Sytuacja wyglądała tak :
    Wszedłem do sklepu Globi na dosłownie 2 min. Stwierdziłem że nie mają
    tego co mnie interesuje i wyszedłem. Niczego nawet nie dotknąłem.
    Przy wyjściu ochroniarz powiedział w bardzo niemiły sposób że mam iść z
    nim na zaplecze. Odmówiłem. Kazał pokazywać co mam pod ubraniem i w
    kieszeniach. Odmówiłem. Chciałem go wyminąć i wyjść ze sklepu. Wezwał
    kolegę. Rzucili mną w wózki sklepowe. Następnie ubliżali mi i rzucili
    mnie na podłogę na środku wejścia do sklepu i wyłamywali mi ręce. Mimo
    to nie dałem się zaciągnąć na zaplecze. Powiedzieli że jestem
    złodziejem. Całe zajście trwało ok 40 min i narobili mi mnóstwo wstydu.
    Powiedzieli że wezwali Policję ale naprawdę wezwali sobie posiłki z
    grupy interwencyjnej. Wtedy ja wezwałem na pomoc Policję. Ochrona widząc
    że ze zdenerwowania drżą ni ręce robiła złośliwe uwagi że niby jestem
    narkomanem na głodzie. Przy ludziach na środku sklepu. Gdy zrobiło mi
    się słabo a od ciosu w brzuch jaki otrzymałem od nich zrobiło mi się
    niedobrze , poprosiłem przyglądającą się temu zajściu kierowniczkę
    sklepu( jak się przedstawiała) o wodę, odmówiła.
    Dopiero Policja wezwała do mnie pogotowie.
    Oczywiście policjant przeszukał mnie i stwierdził że niczego ze sklepu
    nie zabrałem. Zarządałem ukarania sprawców pobicia.
    Zgrozy dodaje fakt że znalazłem się w tej okolicy tylko dlatego że
    zawiozłem dziecko na zajęcia dodatkowe, które odbywają się w okolicy
    sklepu i dziecko po zakończeniu zajęć wystraszone nie wiedziało dlaczego
    mnie nie ma a potem przeżyło szok widząc jak przywozi mnie policja.
    Przywieżli mnie ponieważ poprosiłem bo nie miałem jeszcze siły chodzić a
    lekarz pogotowia powiedział żebym jeszcze jakiś czas nie prowadził auta.

  • 2. Data: 2005-03-23 11:14:20
    Temat: Re: pobiła mnie ochrona sklepu
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Oczywiście policjant przeszukał mnie i stwierdził że niczego ze sklepu
    > nie zabrałem. Zarządałem ukarania sprawców pobicia.

    Jakby to bylo w USA to 100 tys $ mialbys na dzien dobry .. u nas jedyne
    co mozesz dostac to kilkaset zlotych po paru latach procesu.

  • 3. Data: 2005-03-23 15:34:49
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Oki wrote:
    > Co robić ?

    Złożyć zawiadomienie do prokuratury o pobiciu.

  • 4. Data: 2005-03-23 19:34:45
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-23 12:14, *KrzysiekPP* w te oto słowa się odzywa:

    > Jakby to bylo w USA to 100 tys $ mialbys na dzien dobry .. u nas jedyne
    > co mozesz dostac to kilkaset zlotych po paru latach procesu.

    po pierwsze to zglaszasz sprawe na policje (zorganizuj sobie szybko
    swiadkow) pobicie, bezprawne przetrzymywanie i wiezienie, ublizanie,
    pomowienie.
    masz obdukcje lekarska?

    ps: gdzie ten obi sie znajduje?

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 5. Data: 2005-03-24 00:05:17
    Od: "polski bambo" <b...@p...afryka.pl>

    Użytkownik "Oki" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co robić ?

    Ja bym ich po prostu zastrzelił jak wściekłe psy.
    Ty rób co ci sumienie dyktuje.

  • 6. Data: 2005-03-24 08:09:37
    Temat: Re: p[obi]la mnie ochrona sklepu
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    On się jednak chyba nigdzie nie znajduje ;-)
    To są niewielkie sklepy, to i ochrona niewielka...
    JaC

  • 7. Data: 2005-03-24 15:08:03
    Od: "polski bambo" <b...@p...afryka.pl>

    Użytkownik "Pajączek" <c...@b...cy> napisał w wiadomości
    > ps: gdzie ten obi sie znajduje?

    To nie był OBI, tylko "Globi" od globusa. Taka dziedziczna obsesja po
    Hitlerze, który lubił się bawić globusem. Często powtarzał: "Ta Ziemia
    będzie moja". Może tym z Globi też się wydaje, że są nadludźmi. Na wszelki
    wypadek sprawdziłbym na jego miejscu, czy są śmiertelnikami czy jednak
    Bogami.

    W sądach tak jak ktoś tu napisał przy dobrych wiatrach sędziego (po
    grochówce) wygra stówkę lub dwie.
    Przyszło nam dochodzić sprawiedliwości starymi metodami z czasów "Dzikiego
    Zachodu". Najskuteczniejszy sposób.