  • 1. Data: 2005-03-22 21:35:19
    Temat: uprawnienia prokuratora
    Od: "kruel" <k...@i...pl>

    Witam serdecznie grupowiczów, powinnam coprawda napisać podobną prośbę na
    jakimś forum studentów, ale mam nadzieję na podpowiedź także tutaj:). Czy
    ktoś z Państwa jest w stanie podpowiedzieć mi jaką mogę literaturę
    wykorzystac do napisania parcy licencjackiej na temat uprawnien prokuratora?
    Wiem że to powinien podpowiedziec promotor ale ostanio powiedział mi że i
    tak już wystrczająco pomógł . Jest strasznie kapryśny i wymagający, ja
    ososbiście uważam że mogę tą prace napisac na podstawie ustawy komentarza i
    rozprządzeń ale to chyba za mało do bibliografii, mam jakieś ksiązki ale one
    sie powtarzają , bardzo proszę o podpowiedź jezeli to możliwe.
    Z góry dziękuję , pozdrawiam Katarzyna

  • 2. Data: 2005-03-23 20:07:18
    Temat: Re: uprawnienia prokuratora
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "kruel" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    one
    > sie powtarzają , bardzo proszę o podpowiedź jezeli to możliwe.

    biblioteka Katarzyno
    autorzy: Waltoś , Grzegorczyk, Tylman

    lub jeśli idziesz na łatwiznę
    komentarze do kpk (jest ich kilka - rózni autorzy)

  • 3. Data: 2005-03-24 23:00:30
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > ktoś z Państwa jest w stanie podpowiedzieć mi jaką mogę literaturę
    > wykorzystac do napisania parcy licencjackiej na temat uprawnien

    K.p.k. + komentarze, "Prokuratura i Prawo", pomijam podręczniki
    akademickie, bo to reguły czysta teoria

    --
    Niesprawiedliwości znoś cierpliwie..... ale do czasu !

    Pozdrawiam: Sonn

  • 4. Data: 2005-03-25 20:08:13
    Od: "kruel" <k...@i...pl>

    dziękuję ślicznie za odpowiedzi i pozdrawiam