  • 11. Data: 2004-09-07 08:05:40
    Temat: Re: pobicie i proba wyludzenia
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > uczelni
    > >

    > czy ty jestes Marek Sperczak?

    bo jezeli tak to mam nadzieje Ty sukrwysynu ze Cie wsadza, wyruchaja i xxxx
    ..

    ..tacy jak ty krotka zyja.....

    P.

  • 12. Data: 2004-09-07 09:56:07
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > bo jezeli tak to mam nadzieje Ty sukrwysynu ze Cie wsadza, wyruchaja i
    xxxx
    > ..
    >
    > ..tacy jak ty krotka zyja.....

    i sie nie obawiaj ze Cie z uczelni wywala bo to gdzie ty stiudiujesz to nie
    uczelnia,
    kazdego menela przyjma i beda trzymac poki bedzie placic.

    P.

  • 13. Data: 2004-09-09 16:55:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > bo jezeli tak to mam nadzieje Ty sukrwysynu ze Cie wsadza, wyruchaja i xxxx
    > ..
    >
    > ..tacy jak ty krotka zyja.....

    A może jakieś konkrety?

  • 14. Data: 2004-09-10 15:47:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > A może jakieś konkrety?

    heh

    nie na usenecie. :-)

    (a na priv do niego nie bede pisac)

    P.

  • 15. Data: 2004-09-10 19:22:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > nie na usenecie. :-)
    >
    > (a na priv do niego nie bede pisac)

    Jestem ciekawski - mi wyślij, co zbroił :)