  • 21. Data: 2013-07-12 07:00:48
    Temat: Re: pobicie, czy obrona?
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-12 00:53, Robert Tomasik pisze:

    > Moim zdaniem ten pijany po prostu się bronił, obezwładnił napastnika i
    > zbiegł nieświadomy, że ten wymaga pomocy.

    Na jakiej podstawie twierdzisz, że był pijany?
    Czyżby tak, jak pismaki? Że 0.21 o/oo to już "pijany"? A znasz wynik
    pomiaru?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2013-07-12 08:46:12
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-07-12 00:53, Robert Tomasik pisze:

    ul-teligi-mezczyzna-zmarl-prokuratura-nie-wiemy-co-b
    ylo-przyczyna-smierci-wideo?category=news

> [...]
    > reanimacji i umiał to robić, a najpierw przez 4 minuty sie zastanawiał,
    > a potem po kilku sekundach przestał, by czekać na karetkę i gadać przez
    > telefon przez kolejne chyba 3-4 minuty. Nie wiem, czy jakby podjął od
    > razu reanimację, to by gościa uratował, ale w każdym razie on jeden
    > wygląda na takiego, który miał jakąkolwiek szansę i w ogóle próbował.
    > Moim zdaniem ten chłopak, na którego wyskoczył gość z kijem nie jest
    > winien jego śmierci. Sądzę, że po prostu dotąd wszyscy przed dziadkiem z
    > pałką wszyscy uciekali,a ten był chyba za bardzo pijany i dziadek miał
    Młody mógł odejść spokojnie bo mu nic nie groziło gdy starszy się
    wycofał. Zdecydowanie młody napadł na starszego gdy ten się wycofał.
    Starszy nie napadł na młodego, wyraźnie go odpędzał od wejścia do domu.
    Bez względu na przyczynę śmierci młody powinien dziś siedzieć bo całe
    jego zachowanie było agresywne a nie obronne.
    Młody stanowił i nadal stanowi zagrożenie dla otoczenia.
    Pozostawienie go na wolności jest ryzykowne.

    --
    sjs

  • 23. Data: 2013-07-12 09:09:08
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-12 08:46, SJS pisze:

    > Młody mógł odejść spokojnie bo mu nic nie groziło gdy starszy się
    > wycofał. Zdecydowanie młody napadł na starszego gdy ten się wycofał.
    > Starszy nie napadł na młodego, wyraźnie go odpędzał od wejścia do domu.

    Ryli?
    Pobiegł za nim i "zamachiwał się" na niego bejsbolem (6:48 na
    podlinkowanym przez witka filmie) lub nawet go uderzył. 10m od wejścia
    do budynku. Wcześniej to młody chciał uciec (6:41). Stary nie napadł?

    > Bez względu na przyczynę śmierci młody powinien dziś siedzieć bo całe
    > jego zachowanie było agresywne a nie obronne.

    Agresywne, to było zachowanie starego. Narzędzie + uderzenie (lub
    markowanie) + pies. Gdyby nie akcja starego, to młody by sobie poszedł.

    > Młody stanowił i nadal stanowi zagrożenie dla otoczenia.
    > Pozostawienie go na wolności jest ryzykowne.

    Stary na szczęście już nie stanowi zagrożenia.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 24. Data: 2013-07-12 09:40:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.07.2013 23:58, witek pisze:

    > Sam sobie wyrob zdanie, kto tu na kogo napadl.

    "wstępne ustalenia wykazały, że powodem śmierci był zawał serca"

  • 25. Data: 2013-07-12 09:44:33
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 01:44, Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > A z czego Ty wywodzisz takie kretynizmy? Stopień upojenia tego gościa
    > nie ma żadnego wpływu na prawnokarną ocenę zdarzenia. Mógł być trzeźwy
    > jak świnia, albo nachlany do nieprzytomności, a i tak dziedek z psem nie
    > miał prawa na niego napadać z kijem i psem.

    Dziadek nie napadl. Dziadek bronil prywatnej wlasnosci przed agresywnym
    wandalem.

    > Gdyby dziadek wyszedł i
    > zaczął mu zwracać uwagę, a on sie na dziadka rzucił pierwszy, to wówczas
    > dziadek by się bronił. Jednak na filmie widać wyraźnie, ze dziadek po
    > prostu rzucił się na niego i to on był napastnikiem.

    ...sprowokowanym proba zniszczenia mienia i byc moze jeszcze grozba

    > Sądzę, że to nie był pierwszy raz tego dziadka. Zwróć uwagę, że
    > zabezpieczył sobie drogę odwrotu blokując drzwi do klatki. Czyli pewnie
    > nie jeden raz mu się zdarzało, że chuligan nie uciekał i miał w tym
    > doświadczenie oraz obmyśloną strategię.

    W tej strategii brak bylo tylko przeszkolenia psa, ktory powinien
    rozerwac napastnika atakujacego dziadka na krwawa miazge.

    zen.aspx

  • 26. Data: 2013-07-12 09:45:07
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 02:39, witek wrote:

    ul-teligi-mezczyzna-zmarl-prokuratura-nie-wiemy-co-b
    ylo-przyczyna-smierci-wideo?category=news

    > ale on go nie zatlukl. i w tym problem.

    pewnie go przytulil i poglaskal...

    zen.aspx

  • 27. Data: 2013-07-12 09:46:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.07.2013 08:46, SJS pisze:

    > Młody stanowił i nadal stanowi zagrożenie dla otoczenia.
    > Pozostawienie go na wolności jest ryzykowne.

    Dla każdego rzucającego się na niego z kijem i psem.

  • 28. Data: 2013-07-12 09:47:28
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 12.07.2013 09:46, Andrzej Lawa wrote:

    > Dla każdego rzucającego się na niego z kijem i psem.

    ...zaraz po tymjak zacznie niszczyc cudze mienie...

    zen.aspx

  • 29. Data: 2013-07-12 09:48:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-07-12 09:44, hiki o! pisze:

    > Dziadek nie napadl. Dziadek bronil prywatnej wlasnosci przed agresywnym
    > wandalem.

    Dziadek zachowywał się jak młody chojrak, to oberwał jak młody chojrak.
    Normalnym efektem obitej mordy jest obita morda, a nie zawał serca, więc
    trudno jakoś szczególnie potępiać młodego.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2013-07-12 09:50:01
    Od: m <m...@g...com>

    On 12.07.2013 09:44, hiki o! wrote:

    > Dziadek nie napadl. Dziadek bronil prywatnej wlasnosci przed agresywnym
    > wandalem.

    Własność się sama obroniła, agresywny wandal właśnie odchodził.

    p. m.