    From: SJS <s...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pobicie, czy obrona?
    Date: Fri, 12 Jul 2013 08:46:12 +0200

    W dniu 2013-07-12 00:53, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    ul-teligi-mezczyzna-zmarl-prokuratura-nie-wiemy-co-b
    ylo-przyczyna-smierci-wideo?category=news

> [...]
    > reanimacji i umiał to robić, a najpierw przez 4 minuty sie zastanawiał,
    > a potem po kilku sekundach przestał, by czekać na karetkę i gadać przez
    > telefon przez kolejne chyba 3-4 minuty. Nie wiem, czy jakby podjął od
    > razu reanimację, to by gościa uratował, ale w każdym razie on jeden
    > wygląda na takiego, który miał jakąkolwiek szansę i w ogóle próbował.
    > Moim zdaniem ten chłopak, na którego wyskoczył gość z kijem nie jest
    > winien jego śmierci. Sądzę, że po prostu dotąd wszyscy przed dziadkiem z
    > pałką wszyscy uciekali,a ten był chyba za bardzo pijany i dziadek miał
    Młody mógł odejść spokojnie bo mu nic nie groziło gdy starszy się
    wycofał. Zdecydowanie młody napadł na starszego gdy ten się wycofał.
    Starszy nie napadł na młodego, wyraźnie go odpędzał od wejścia do domu.
    Bez względu na przyczynę śmierci młody powinien dziś siedzieć bo całe
    jego zachowanie było agresywne a nie obronne.
    Młody stanowił i nadal stanowi zagrożenie dla otoczenia.
    Pozostawienie go na wolności jest ryzykowne.

    --
    sjs