eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › pisemna reklamacja i brak odpowiedzi
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2003-07-24 17:33:18
    Temat: pisemna reklamacja i brak odpowiedzi
    Od: g...@o...pl

    Witam,
    miesiac temu napisałam i wysłałam listem poleconym reklamację /do firmy która
    dostarcza mi internet/ i zgodnie z zawarta umową w ciagu 30 dni powinna mi
    firma odpowiedzieć, a tak się nie stało. Co mam teraz robić ?
    proszę o pomoc,
    pozdrawiam gośka

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 2. Data: 2003-07-25 04:02:21
    Temat: Re: pisemna reklamacja i brak odpowiedzi
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <3...@n...onet.pl>, g...@o...pl wrote:
    > miesiac temu napisałam i wysłałam listem poleconym reklamację /do firmy która
    > dostarcza mi internet/ i zgodnie z zawarta umową w ciagu 30 dni powinna mi
    > firma odpowiedzieć, a tak się nie stało. Co mam teraz robić ?

    Jeśli masz ich dosyć, to poślij im kolejne, tym razem z ustalonym przez
    siebie terminem odpowiedzi i zaznacz tam, że jeśli w terminie takim a
    takim nie zajmą stanowiska/nie usuną usterki to wypowiadasz umowę z powodu
    nie wywiazywania się operatora z umowy. Jeśli jest to usterka
    uniemozliwiająca poprawne funkcjonowanie "Internetu" to zażądaj zwrotu
    abonamentu za ten miesiąc. Jeśli planujesz przejście do innego operatora,
    to MZ w takiej sytuacji możesz zażądać również zwrotu kosztów
    instalacyjnych (o ile takie były).

    A jeśli nie masz ich dość, to możesz zrobić jak powyżej z nadzieją, że się
    opamiętają, lub zamiast groźby zerwania umowy postrasz ich skierowaniem
    do sądu powództwa cywilnego i dochodzenia roszczeń o których pisałem
    powyżej.

    --
    Marcin


  • 3. Data: 2003-07-25 20:26:32
    Temat: Re: pisemna reklamacja i brak odpowiedzi
    Od: g...@o...pl

    wrote:> Jeśli masz ich dosyć, to poślij im kolejne, tym razem z ustalonym przez
    > siebie terminem odpowiedzi i zaznacz tam, że jeśli w terminie takim a
    > takim nie zajmą stanowiska/nie usuną usterki to wypowiadasz umowę z powodu
    > nie wywiazywania się operatora z umowy. Jeśli jest to usterka
    > uniemozliwiająca poprawne funkcjonowanie "Internetu" to zażądaj zwrotu
    > abonamentu za ten miesiąc.
    Tak właśnie zrobię.
    Jeśli planujesz przejście do innego operatora,
    niestety nie mam takiej mozliwości, nie licząc Telekomunikacji
    > to MZ w takiej sytuacji możesz zażądać również zwrotu kosztów
    > instalacyjnych (o ile takie były).
    >
    > A jeśli nie masz ich dość, to możesz zrobić jak powyżej z nadzieją, że się
    > opamiętają, lub zamiast groźby zerwania umowy postrasz ich skierowaniem
    > do sądu powództwa cywilnego i dochodzenia roszczeń o których pisałem
    > powyżej.
    To też jest dobry pomysł
    >
    > --
    > Marcin
    Dziękuje serdecznie, pozdrawiam Gośka


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1