  • 1. Data: 2006-01-23 11:21:08
    Temat: pijany rowerzysta - paranoja w państwie prawa
    Od: "sernik" <s...@o...pl>

    cześć,
    pijany rowerzysta skazany na 6 miesięcy bezwzględnego więzienia
    37.html

    dla mnie to chore, rozumiem sytuację że jechał po pijaku rowerm wśród ludzi,
    ale często zabieraja prawko jazdy gdy ktoś jedzie po piwku parkiem...
    rozumiem że samochodem ale rowerem ?
    nawet gdy go prowadzisz to się przyczepia i źle sie skończy
    przecież co taki nawet rowerzysta pijany zrobi, przecież
    nawalony sam sie wywali, a jak potrafi utrzymać równowagę
    tz. że daje jeszcze radę i do domu dojedzie
    oczywiście padnie argument że wpadnie pod samochód ale w parku ?
    to tak samo mozna zabronić pić pieszym - bo też może wpaść pod samochód
    i ustawić patrole po pubami i klubami

    dla mnie to jest niezrozumiałe ....

    pozdrawiam w ten mroźny dzień

  • 2. Data: 2006-01-23 11:43:15
    Temat: Re: pijany rowerzysta - paranoja w państwie prawa
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "sernik" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > pijany rowerzysta skazany na 6 miesięcy bezwzględnego więzienia
    37.html

    nareszcie ktos sie zabral za nachlane swiete krowy na 2 kolkach!

    z ulotki wrd kwp w bydgoszczy...
    ...wypadki drogowe zaistniale w 1 polroczu 2005 z winy kierujacych
    rowerami:
    wypadki - 47
    zabici - 5
    ranni - 59
    ...a powszechnie uwaza sie, ze nawalony bikers nie moze stworzyc
    realnego zagrozenia bezpieczenstwa w ruchu drogowym

    --
    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2006-01-23 11:51:14
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu sernik porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > oczywiście padnie argument że wpadnie pod samochód ale w parku ?
    > to tak samo mozna zabronić pić pieszym - bo też może wpaść pod samochód
    Sedzia uwzglednil recydywe (przynajmniej tak wynika z artykulu).
    A co do porownania pieszych i rowerzystow - piesi rzadziej znajduja sie
    na jezdni niz rowerzysci
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2006-01-23 11:52:18
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

> [...]
    > rozumiem że samochodem ale rowerem ?
    > nawet gdy go prowadzisz to się przyczepia i źle sie skończy
    > przecież co taki nawet rowerzysta pijany zrobi,

    Może być zagrożeniem na jezdni jadąc np. na czołówkę z autobusem wiozącym
    dzieci na kolonie. Kilkoro dzieci może nie dojechać... Albo wpadnie na
    pieszego rozwali mu śledzionę, wyłupie oko w najlepszym razie... Potrafisz
    sobie wyobrazić czy oczekujesz tego tylko po innych?

    > dla mnie to jest niezrozumiałe ....

    Nie ma obowiązku rozumienia. Samo przychodzi kiedy bliska Ci osoba dozna
    znaczącego uszczerbku na zdrowiu wskutek bliskiego kontaktu z pianym
    rowerzystą.

    --
    Pozdrawiam,
    Jacek Kauch

  • 5. Data: 2006-01-23 13:17:17
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > dla mnie to chore, rozumiem sytuację że jechał po pijaku rowerm wśród
    ludzi,

    A dla mnie bardzo zdrowe. Uważasz że jazda po pijaku ulicą to coś "lepszego"
    od jazdy samochodem?

    > ale często zabieraja prawko jazdy gdy ktoś jedzie po piwku parkiem...

    W to akurat nie chce mi się wierzyć. Podaj przykład.

    > przecież co taki nawet rowerzysta pijany zrobi, przecież
    > nawalony sam sie wywali,

    A jak się wywali pod samochód? I potem ktoś do końca będzie żył ze
    świadomością, że zabił jakiego debila... Mój wukej tak właśnie żyje od
    kilkunastu lat. Zabił pijanego pieszego, który zatoczył się na ulicę...

    > a jak potrafi utrzymać równowagę
    > tz. że daje jeszcze radę i do domu dojedzie

    A jak kierowca może trzymać kierownicę to też ma jechać do domu? Ty chyba
    powinieneś się leczyć troszkę...

  • 6. Data: 2006-01-23 13:52:20
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    w koncu odwazny sedzia.. mam nadzieje ,ze II inst utrzyma wyrok

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-01-23 16:40:49
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Robert J. napisał(a):

    > ludzi,
    >
    > A dla mnie bardzo zdrowe. Uważasz że jazda po pijaku ulicą to coś "lepszego"
    > od jazdy samochodem?

    > W to akurat nie chce mi się wierzyć. Podaj przykład.

    U mnie w miescie kilku osoba juz zabrano prawo jazdy za jade rowerem po
    pijaku (0,39, 0,66, 0,45 promila) jedna po chodniku, jedna po ulicy,
    jedna po drodze lesnej. Udokumentowane wyrokami sadu rejonowego

  • 8. Data: 2006-01-23 17:21:34
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości
    >w koncu odwazny sedzia.. mam nadzieje ,ze II inst utrzyma wyrok

    Zabieranie prawa jazdy za jazdę po pijaku na rowerze to żaden precedens,
    tylko normalna praktyka.

  • 9. Data: 2006-01-23 17:45:28
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    sernik [###s...@o...pl.###] napisał:
> [...]
    > ludzi, ale często zabieraja prawko jazdy gdy ktoś jedzie po piwku
    > parkiem... rozumiem że samochodem ale rowerem ?

    Zapominasz o tym, że to recydywista. Już conajmniej raz był za to
    karany (a może i więcej, bo napisali, ze był karany w przeszłości).

  • 10. Data: 2006-01-23 18:29:43
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > Zabieranie prawa jazdy za jazdę po pijaku na rowerze to żaden precedens,
    > tylko normalna praktyka.
    zle zlapales... chodzilo mi o bezwgledna kare a nie zakaz prow pojazdow

    pozdr Ł