  • 31. Data: 2006-01-26 23:34:16
    Temat: Re: pijany rowerzysta - paranoja w państwie prawa
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "google" <p...@b...net> napisał w wiadomości
    news:PBcCf.3245$0n4.642@trndny05...

    > u mnie posiadaja wszystkie. Tak na wszelki wypadek. Kiedys narzedzia
    > robili nie do zdarcia i milo jest czasami zobaczyc dzialajaca stara
    pile
    > tarczowa ktora po wylaczeniu kreci sie, i kreci, i kreci, i kreci, i
    > kreci, i.... ;-)

    no i co z tego? ani za pile tarczowa ani za skuter wodny nie zabiera sie
    prawa jazdy, bo inna ustawa

    > Nie, akurat tak zszedl temat.

    temat sam nie schodzi. zbaczaja tacy, co niewiele maja do powiedzenia w
    kwestii zasadniczej.

    > Moim skromnym zdaniem, pijany rowerzysta jest niebezpieczenstwem
    glownie
    > dla siebie. Jedzie wolniej, a nie szybciej.

    alez oczywiscie. szczegolnie jak wyjedzie powoli ale zza jakiejs chalupy
    przed gimbusa.
    masz troche wyobrazni i potrafisz sobie przed zamkniete oczy wstawic
    caly autobus dzieciecego drgajacego miesa i niefrasobliwego nawalonego
    bikersa jadacego sobie dalej wezykiem?

    > O wiele grozniejsi sa komorkowcy za kolkiem. Uzywanie telefonu jest
    > gorsze niz pijanstwo. Ale buce policyjni maja latwiejsza robote z
    > nabijaniem statystyk pijanymi rowerzystami, niz komorkowacami.
    Sedziowie
    > tez.

    to jest temat poboczny w tym watku.
    zawsze mozesz takowy zalozyc ale nie rozmywaj i ty niniejszego

    --
    pozdro
    ape