  • Data: 2006-01-23 19:48:22
    Temat: Re: pijany rowerzysta - paranoja w państwie prawa
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    K.Mackiewicz napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

    Zgodne z naszym prawem. Tylko czy to jest droga publiczna?
    Chore to jest jak chcą zabrać prawo jazdy samochodowe za pływanie po pijaku
    np. skuterem wodnym. A powinni grzywnę, i/lub zapudłować i zabrać patent
    motorowodny (lub dający te uprawnienia któryś z wyższych żeglarskich).
    O ile posiada...
    Ale prawo jazdy do rzeczy nic tu nie powinno mieć.

    >U mnie w miescie kilku osoba juz zabrano prawo jazdy za jade rowerem po
    >pijaku (0,39, 0,66, 0,45 promila) jedna po chodniku, jedna po ulicy,
    >jedna po drodze lesnej. Udokumentowane wyrokami sadu rejonowego

    W Niemczech 0,39 i 0,45 to nie "po pijaku" (do 0,5 promila). Są kraje
    (W. Brytania?) gdzie 0,66 też nie "po pijaku" (do 0.8 promila)
    Jakby obniżyć poprzeczkę do -0,1 promila to mogliby każdemu zabrać...

    Arek